کد خبر : 1547921 | 01 شهریور 1397 ساعت 08:33 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ظفری: از جانم مایه گذاشتم؛ اما طلا نگرفتم

سیفی: در این ١٢ سال سه ماه هم استراحت نداشتم

قهرمان ووشوی بازی های آسیایی گفت: من در سه دوره بازی های آسیایی در سه وزن مختلف مبارزه کردم و خدا را شاکرم در هر سه وزن طلا گرفتم.

سیفی: در این ١٢ سال سه ماه هم استراحت نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، محسن محمدسیفی، قهرمان ووشوی بازی های آسیایی در سنگین وزن اظهار داشت: ووشو برای چین است. با برنامه ریزی که از قبل داشتیم توانستم خیلی راحت ووشوکار چینی را در دو راند شکست دهم و برای سومین دوره قهرمان بازی ها شوم. من در سه دوره بازی های آسیایی در سه وزن مختلف مبارزه کردم و خدا را شاکرم در هر سه وزن طلا گرفتم. در این ١٢سال که قهرمان شدم سه ماه هم استراحت نداشتم.


وی افزود:از همه ملت تشکر می کنم. میدانم دعاهای آنها همیشه بدرقه راه ما بوده است. از خانواده ام به خصوص همسرم هم تشکر میکنم که نبودن هایم را تحمل کردند. آنها زحمات زیادی برای من کشیدند و خدا را شکر توانستم با کسب مدال طلا، گوشه ای از زحمات آنها را جبران کنم. این مدالم را به همسرم تقدیم می کنم.


همچنین فرود ظفری پس از کسب مدال نقره بازی های اسیایی گفت: از جانم مایه گذاشتم ولی نتوانستم مدال طلایم را بگیرم.در این چندماهه شب تا صبح تمرین کردم تا طلایم را به رهبری تقدیم کنم.این ارزوی من بود ولی نمی دانم این نقره، ارزش هدیه به رهبری را دارد یا نه.


ظفری تصریح کرد: خیلی ناراحتم که طلا نگرفتم، امیدوارم در مسابقات بعدی طلایی شوم. شرمنده مردم شدم ولی در آینده جبران خواهم کرد.

دیدگاه‌ها