کد خبر : 1548258 | 02 شهریور 1397 ساعت 12:02 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم نسل بعدى در سن پایین خداحافظى نکنند

جاور: دیگر بس است؛ می‌خواهم به زندگی‌ام برسم

ملى پوش قایقرانى ایران گفت: از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم تا به زندگی شخصی ام بپردازم.

جاور: دیگر بس است؛ می‌خواهم به زندگی‌ام برسم

به گزارش "ورزش سه"، مهسا جاور دارنده مدال نقره و برنز اینچئون در رقابت های آسیایی جاکارتا هم خوش درخشید و به مدال نقره روئینگ چهار نفره دست یافت.


جاور پس از پایان رقابت های جاکارتا از ورزش قهرمانى خداحافظى کرد. او در این مورد گفت: در اینجا می خواهم از زحمات مربی عزیزم قدردانی کنم. امیدوارم فدراسیون و کشورمان قدر مربی هایی از این دست را بدانند. متاسفانه به مربیان ما بها داده نمی شود.اما خدا را شکر عملکرد ما در این رقابت ها نشان داد که این رشته در حد بالایى گنجایش دارد. امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که قدر این مربی ها را بیشتر بدانند و از آن ها حمایت کنند.


وی درباره شرایط برگزاری اردوها گفت: در طول یکسال گذشته اردوهای سختی را پشت سر گذاشتیم.خانم مرادخانی نه تنها به عنوان یک مربی در کنار ما بودند و همیشه از ما حمایت کردند، بلکه در مواقعی فیزیوتراپ و حتی روانشناس ما بودند.همیشه به عنوان یک دوست در کنار ما حضور  داشتند.از تمام زحماتشان تشکر می کنم.


بانوی مدال آور ایرانی ادامه داد: امسال اخرین پارویی بود که زدم. از این موضوع ناراحتم. امیدوارم نسل بعدی قایقرانی این راه را به خوبی ادامه دهند، بمانند و با تمام وجود بجنگند.شرایط به گونه ای باشد که آن ها مثل من در سن پایین خداحافظی نکنند.


جاور درباره فعالیتش در این رشته گفت: حدود 10سال است که پارو زده ام.رشته ما به گونه ای است که کل سال در اردو هستیم.شرایط تمرین در استان ها را نداریم و از همه زندگی مان برای این رقابت ها میزنیم. از این به بعد می خواهم به زندگی ام برسم و ادامه تحصیل دهم.

دیدگاه‌ها