کد خبر : 1548644 | 03 شهریور 1397 ساعت 13:40 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به شایعات انتقال راکیتیچ

والورده: بارسلونا باشگاهی فروشنده نیست

چند روزی است که اخبار و شایعاتی مربوط به علاقه پی اس جی به راکیتیچ، باعث نگرانی هواداران بارسا شده است.

والورده: بارسلونا باشگاهی فروشنده نیست

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ که هنوز سه سال دیگر با بارسا قرارداد دارد، پیشنهادی بسیار خوب از پی اس جی دریافت کرده؛ ضمن اینکه باشگاه پاریسی حاضر است 90 میلیون یورو برای جذب این ستاره کروات به بارسلونا پرداخت کند. پیشنهادی که مورد قبول بارسا قرار نگرفته است.

 

 

1328595

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در واکنش به شایعات جدایی راکیتیچ گفت:« ایوان برای ما یک بازیکن حیاتی است و من روی او حساب باز کرده ام. آمار و ارقام راکیتیچ، نشان می دهند که چرا ما روی حفظش اصرار داریم. اهمیت حضور او در فصل گذشته را نیز همه می دانند. امیدوارم راکیتیچ سال های زیادی با ما باشد.

از آن گذشته، بارسا باشگاهی فروشنده نیست و به درآمدزایی با فروش ستاره هایش فکر نمی کند. ما به تنها چیزی که فکر می کنیم، جذب بازیکنان با کیفیت و حفظ ستاره های مان برای پررنگ تر کردن ویترین افتخارات باشگاه است.»

 

 

 

1330485

 

 

 

والورده در مورد جدایی احتمالی رافینیا نیز گفت:« او پیش فصل بسیار خوبی را با ما پشت سر گذاشت و دوست داشتم او را در اختیار داشته باشم اما فصل نقل و انتقالات را همه می شناسیم و در آن اتفاقاتی غیر قابل پیش بینی رخ می دهند. بتیس برای جذب او پیشنهاد داده و همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد.»

 

ضعیف تر شدن رئال با رفتن رونالدو:« فصل گذشته ما هم چنین شرایطی داشتیم. نیمار رفته بود و سوپرکاپ اروپا را نیز از دست دادیم ولی تیم پس از آن شکست، قدرتمندتر شد. مشخص نیست که رفتن رونالدو رئال را تضعیف کرده است یا خیر. باید بیشتر صبر کنیم.»

 

تمدید قرارداد:« هیچکس از باشگاه در این مورد با من صحبت نکرده است. هنوز در ماه آگوست هستیم و می دانم که اینگونه مسائل در باشگاه چگونه پیش می روند. ما مربیان روی هفته به هفته بازی ها تمرکز می کنیم و فصلی طولانی در پیش است. تمدید قرارداد، در حال حاضر کمترین نگرانی من است.»

 

 

دیدگاه‌ها