کد خبر : 1548934 | 04 شهریور 1397 ساعت 11:59 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

شانس ضعیف بگوویچ برای صدرنشینی در ارومیه

دیدار دو تیم نود ارومیه و گل گهر که یک مسابقه آسان به نظر می آید یک بازی ناشناخته و غیرقابل پیش بینی است و این بازی برای سیرجانی ها حکم دیدار فینال را دارد.

شانس ضعیف بگوویچ برای صدرنشینی در ارومیه

به گزارش ورزش سه، روز دوم از هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول در حالی با بازی نود ارومیه ـ گل گهر سیرجان آغاز خواهد شد که هر دو تیم یکی برای اثبات خود با وجود جدیدالورود بودنش و دیگری برای صعود به بالای جدول نیاز به امتیازات این بازی مهم دارد. 


این بازی در شرایطی در ارومیه برگزار می شود که میزبان در هفته اول مقابل حریفش به میدان نرفت و در هفته دوم هم با شکستی تلخ بازی را در تهران به حریف واگذار کرد. آنها در این هفته با وجود رویارویی با حریف قدر می خواهند به اولین امتیاز خانگی شان دست پیدا کنند و باید دید تیم ناشناخته و بومی ارومیه مقابل تیمی کاملا شناخته شده در لیگ دسته اول چه امتیازی را به دست خواهد آورد. آیا آنها به مانند هفته دوم بازی پرگلی برای سیرجانی ها پدید خواهند آورند یا آنکه آنها را غافلگیر خواهند کرد و با آمادگی کامل در این مسابقه به گل گهری ها هیچ امتیازی نخواهند داد؟ 


در مقابل شاگردان وینکو بگوویچ در دو هفته گذشته بازی های خوبی مقابل حریفانشان داشتند و آنها به مانند سال های گذشته باز هم می خواهند در جمع مدعیان باشند اما این بار برای صعود به لیگ برتر نباید امتیازات هیچ یک از بازی های لیگ را از دست بدهند چراکه آنها در دو سال گذشته تنها با تفاضل امتیازی ناچیز از صعود به لیگ برتر جا ماندند. پس سیرجانی ها اگر قصد صعود به لیگ برتر را دارند نباید تیم ارومیه ای را در این بازی دست کم بگیرند، هرچند مسابقه با این تیم نه فقط برای گل گهر بلکه برای سایر رقبا به دلیل ناشناخته بودن این تیم بی نام و نشانی سخت است و آشنایی با این تیم و جا افتاد آن در لیگ دسته اول زمان بر است. 


سیرجانی ها در صورت پیروزی در این بازی و توقف اکسین و مس رفسنجان می تواند در هفته سوم صدرنشین شود.

دیدگاه‌ها