کد خبر : 1548972 | 04 شهریور 1397 ساعت 13:13 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته در لیگ یک

بازی مهم اکسین البرز ـ بادران و تقابل دو سرمربی مدعی یکی از جذابیت هفته سوم لیگ یک را رقم خواهد زد.

حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، شاید خیلی از مسابقات هفته سوم لیگ دسته اول باتوجه به تعدد مدعیان برای خیلی ها جذاب باشد اما هیچ بازی به اندازه دیدار دو تیم اکسین و بادران نگاه ها را به سمت خود معطوف نخواهد کرد، مسابقه دو تیمی که بعد از سومین سال حضور آنها در لیگ یک هنوز هم جزو مسابقات مهم و حساس لیگ آزادگان است. البته صاحبان این تیم ها با وجود ساختن تیم هایی خوب در این مدت به هیچ وجه نتوانستند به آن چیزی که در این مدت می خواستند دست پیدا کنند و حالا در فصل جدید با تغییرات در کادرفنی قصد دارند موفقیت مدنظرشان را کسب کنند.


دو تیم اکسین و بادران با هدایت فراز کمالوند و مهدی پاشازاده در شرایطی مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد که هر دو آنها تجربه خوبی در صعود با تیم هایشان دارند. کمالوند دو تیم تراکتورسازی و شیرین فرازکرمانشاه را از لیگ دسته اول به لیگ برتر آورد و پاشازاده با 5 تیم به لیگ یک صعود کرد و از بین آنها 3 تیم فصل شهرداری تبریز، گسترش فولاد و پارس جنوبی جم بعد از هدایت او به لیگ برتر صعود کردند. حالا پس از بررسی عملکرد این دو سرمربی نامی فوتبال و با شناخت از دو تیمی که هدایتشان را عهده دار هستند کاملا به این موضوع که بازی آنها یکی از مهمترین مسابقات لیگ آزادگان است واقف می شویم.


این بازی که از ساعت 19:15 در ورزشگاه البرز کرج برگزار خواهد شد به جز آنکه برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است چشم انتظاری سایر رقبا را هم به دنبال دارد چراکه در صورت توقف اکسین در این بازی مدعیان دیگر خودشان را به صدر نزدیکتر خواهند کرد. ضمنا بادران در صورت کسب 3 امتیاز بازی به اولین پیروزی اش در این مسابقات دست پیدا می کند. البته آنها 3 امتیاز از کمیته انضباطی طلبکارند و هنوز حکم بازی اولشان صادر نشده است که اگر این 3 امتیاز به حساب آنها بیاید آنها در جمع بالانشینان جدول قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها