کد خبر : 1549298 | 05 شهریور 1397 ساعت 14:00 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب منفی مصاحبه عجیب مارسلو در اسپانیا

مارسلو شب گذشته برابر خیرونا بازی پرنوسانی را به نمایش گذاشت و اواخر بازی تعویض شد.

بازتاب منفی مصاحبه عجیب مارسلو در اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدا اینگونه به نظر می رسید که مارسلو دچار مصدومیت شده اما او در مصاحبه پس از بازی اعلام کرد که هیچ مشکلی نداشت و تعویضش فنی بود.

مارسلو همچنین تاکید کرد که ضمن احترام به تصمیمی لوپتگی، از تعویض خود شگفت زده شده است چرا که در آمادگی بدنی 100 درصدی قرار دارد.

 

 

 

1327568

 

 

 

این قسمت از حرف های مارسلو بازخورد خوبی در رسانه های اسپانیایی نداشته است. برای مثال در برنامه ال چیرینگیتو این بحث مطرح شد که مارسلو با این اظهارنظر به  صورت غیرمستقیم به لوپتگی اخطار داده است که دیگر او را در جریان بازی تعویض نکند.

ستاره برزیلی بسیار به ندرت و تنها در صورت مصدومیت تعویض می شد ولی شب گذشته جناح چپ رئال برای بازیکنان خیرونا تبدیل به اتوبان شده بود و به خصوص در نیمه اول، بارها از آن سمت حملات خطرناکی روی دروازه رئال ترتیب دادند. تنها گل انها نیز از همان منطقه پایه ریزی شد.

 

لوپتگی با تعویض مارسلو، واران را وارد زمین کرد تا او به دفاع میانی برود و ناچو در جناح چپ بتواند سد راه وینگرهای خیرونا شود. تدبیری که کاملا موثر نیز واقع شد و از شدت حملات خیرونا در آن منطقه به طرز محسوسی کاسته شد. 

مارسلو که در حملات بی نظیر بازی می کند، اغلب در دفاع متزلزل نشان می دهد و این قضیه در سوپرکاپ اروپا برابر اتلتیکو نیز به ضرر رئال تمام شد.

دیدگاه‌ها