کد خبر : 1549313 | 05 شهریور 1397 ساعت 14:45 | 87.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ قدرت در دوران پسا رونالدو

هشدار لوپتگی به ستاره ها، اینجا من فرمان می دهم

هنوز دو هفته از شروع لالیگا نگذشته است که لوپتگی با تصمیمات بعضا شجاعانه خود، پیامی روشن برای ستاره های رئال فرستاده است.

هشدار لوپتگی به ستاره ها، اینجا من فرمان می دهم

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی مقابل اتلتیکو در سوپرکاپ اروپا، رئال لالیگا را با دو پیروزی شروع کرد. اتفاقی که در 18 سال گذشته تنها هفت بار رخ داده است.

در ماه سپتامبر هستیم و لوپتگی در همین شروع کار نشان داده است که یک مربی شجاع است و از گرفتن تصمیمات سخت، هراسی ندارد.

 

 

1331324

 

 

کورتوا، بهترین گلر جام جهانی 2018 همچنان ذخیره کیلور ناواس است و نتوانسته برای رئال به میدان برود. وینیسیوس، گران ترین خرید تابستانی رئال به تیم دوم تبعید شده و مارسلو دقیقه 75 بازی با خیرونا تعویض شد چرا که جناح چپ رئال با او به اتوبان تبدیل شده بود.

تصمیمی که پیش از این، هیچ مربی رئال در مورد مارسلو نگرفته بود؛ حداقل در هفته دوم رقابت ها. پیغامی روشن برای بازیکنان رئال که اینجا جای سهل انگاری نیست و هر اشتباهی عواقب خود را خواهد داشت.

مارسلو پس از بازی از تعویض خود ابراز شگفتی کرد؛ با این حال گفت که به تصمیم لوپتگی احترام می گذارد.

 

 

1327568

 

 

بی شک لوپتگی تا همینجا بسیاری از کارشناسان و علاقه مندان به فوتبال را شگفت زده کرده است. 

کورتوا با 40 میلیون یورو چلسی را رها و به رئال پیوست تا به گلر اول این تیم تبدیل شود ولی پس از سه بازی رسمی، او هنوز نتوانسته جای ناواس را بگیرد. گلر کاستاریکایی همچنان گلر شماره یک لوپتگی است و با نمایش های خوب خود نشان داده است که اعتماد سرمربی به وی بی دلیل نیست.

 

 

1329271

 

 

در خط میانی، شب گذشته لوکا مودریچ برای سومین بازی متوالی کار را از روی نیمکت شروع کرد. او به خاطر جام جهانی دیرتر از همه به تمرینات اضافه شد و هنوز به سطح مورد انتظار لوپتگی نرسیده است.  فعلا کاسیمیرو، ایسکو و کروس، مهره های ثابت لوپتگی در خط میانی هستند. در بازی با ختافه نیز سبایوس کار را از ابتدا شروع کرد و کاسیمیرو در نیمه دوم وارد زمین شد. در واقع برای لوپتگی مهم نیست که مودریچ بهترین بازیکن جام جهانی 2018 است. او هر زمان که به فرم واقعی اش برسد، در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت.

 

در خط دفاع، ناچو جای واران را پر کرده است. واران هم دیر به تمرینات اضافه شد و فعلا ناچو و راموس، زوج دفاعی رئال هستند. واران روز گذشته در نیمه دوم به جای مارسلو وارد زمین شد تا اولین بازی فصل خود را تجربه کند.

 

 

1331314

 

 

به اینها عدم دعوت از وینیسیوس به فهرست 18 نفره بازی با خیرونا و تبعید او به تیم دوم را هم اضافه کنید. برای لوپتگی اهمیتی ندارد که جذب این برزیلی 18 ساله، 45 میلیون یورو هزینه در پی داشته است. وینیسیوس فعلا باید برای تیم دوم به میدان برود تا شرایط لازم برای حضور در تیم اول را کسب کند.

 

حالا دیگر همه ستاره های رئال می دانند که اینجا لوپتگی فرمان می دهد و جا برای هیچ اشتباه و سهل انگاری نیست. اتفاقی که در سال جدایی رونالدو می تواند به سود رئال تمام شود و پس از سال ها از کهکشانی ها یک تیم واقعی را شاهد باشیم.

 

دیدگاه‌ها