کد خبر : 1549328 | 05 شهریور 1397 ساعت 15:22 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

راکیتیچ چگونه پیشنهاد PSG را رد کرد؟

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات، بر خلاف تصور بسیاری از هواداران بارسا، نزدیک تر از همیشه به جدایی از جمع آبی و اناری ها بود.

راکیتیچ چگونه پیشنهاد PSG را رد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، همه چیز از دو هفته پیش شروع شد. زمانی که ایجنت راکیتیچ، اولین پیشنهاد پی اس جی را به اطلاع مدیران بارسا رساند. پیشنهادی که هنگفت بود و البته در ابتدا چندان هم جدی گرفته نشد اما پس از تماس مدیر ورزشی پی اس جی مشخص شد که باشگاه پاریسی در این زمینه کاملا عزمی جدی دارد.

 

 

 

1331330

 

 

 

پیشنهاد پی اس جی، 90 میلیون یورو برای بارسا بود بعلاوه اینکه به خود بازیکن نیز علاوه بر پاداش جدایی، سالانه 8 میلیون یورو خالص نیز دستمزد پرداخت می شد. راکیتیچ که تا 2021 با بارسا قرارداد دارد، بی میل به جدایی نبود و این موضوع را به رئیس باشگاه بارسلونا نیز منتقل کرد.

فشارها از سوی اطرافیان راکیتیچ به باشگاه نیز روز به روز بیشتر می شد به طوریکه تا چند روز پیش گمان می رفت که راکیتیچ، قطعا بارسا را ترک خواهد کرد.

 

همه چیز زمانی 180 درجه متفاوت شد که ارنستو والورده، سرمربی بارسا با راکیتیچ به صورت خصوصی ملاقات کرد و پس از آن جلسه بود که ستاره کروات تصمیم به ماندن گرفت. درواقع نقش والورده در حفظ راکیتیچ کاملا کلیدی بود و شاید اگر صحبت های او نبود، راکیتیچ الان از بارسا جدا شده بود.

سرمربی بارسا که اینیستا و پائولینیو را از دست رفته می دید، تحت هیچ شرایطی دوست نداشت راکیتیچ را نیز از دست بدهد. برای او حفظ هافبک کروات اهمیت بالایی داشت و در نهایت توانست او را به ماندن متقاعد کند. مسئولان بارسا در مورد راکیتیچ باید خود را مدیون والورده بدانند.

دیدگاه‌ها