کد خبر : 1550020 | 08 شهریور 1397 ساعت 10:07 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی کره‌ای یک قدم تا معافیت از سربازی فاصله دارد

سون نگران جایگاه خود در تاتنهام

سون هیونگ مین ستاره‌ی فوتبال کره‌ی جنوبی تنها یک بازی با کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی و معاف شدن از خدمت سربازی فاصله دارد.

سون نگران جایگاه خود در تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"،  سون درحالیکه تمام تمرکز خود را به قهرمانی کره‌ی جنوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا معطوف کرده اما در عین حال نیم‌نگاهی هم به باشگاه خود تاتنهام داشته و مسابقات هم‌بازی‌هایش در لیگ برتر انگلیس را دنبال می‌کند. 


سون روز دوشنبه در جریان پیروزی 3-0 تاتنهام در مقابل منچستریونایتد به دلیل حضور در اندونزی در ترکیب باشگاهش حضور نداشت و حتی نتوانست بازی هم‌تیمی‌هایش را از تلویزیون تماشا کند چرا که کمی پیش از آن بازی در جریان پیروزی 4-3 کره‌ی جنوبی در مقابل ازبکستان، 120 دقیقه در میدان بازی کرده بود. سون گفت:" بازی خیلی دیروقت بود. به وقت اینجا ساعت 2 صبح بود. برای همین من خواب بودم. ولی صبح که بیدار  شدم و نتیجه را فهمیدم خیلی خوشحال شدم. به هم تیمی‌هایم واقعاً افتخار می‌کنم. من با اینکه اینجا هستم ولی همچنان باشگاهم و هم‌بازی‌هایم را دنبال می‌کنم. بله، به خاطر آن پیروزی خیلی خوشحال شدم". 


سون اوایل ماه جاری پیش از آنکه برای شرکت در بازی‌های آسیایی به تیم ملی کره‌ی جنوبی ملحق شود در یک بازی رسمی برای باشگاهش تاتنهام به عنوان یار تعویضی از اواسط بازی به میدان رفته بود. تاتنهام در حال حاضر در جدول لیگ برتر انگلیس به دلیل تفاضل گل، بعد از لیورپول در رتبه‌ی دوم ایستاده. تاتنهامی‌ها تا کنون هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. 


سون تا اواسط سپتامبر به تاتنهام ملحق نخواهد شد چون بعد از بازی‌های آسیایی هم قرار است به همراه تیم ملی بزرگسالان کشورش در بازی های دوستانه‌ی این تیم مقابل کاستاریکا و شیلی بازی کند. با اینحال سون می‌داند که برای فیکس شدن در ترکیب پوچتینو باید هر چه زودتر خود را به لندن برساند.


سون گفت:" من تا همینجا سه چهار هفته را از دست داده‌ام و قبل از بازگشت به باشگاه به خاطر بازی‌های دوستانه باید در تیم ملی کشورم بازی کنم. البته برای این شرایط جدید آماده هستم و حتی اگر قرار باشد بازی نکنم برای بدست آوردن فرصت صبر خواهم کرد. ما یک تیم متحد هستیم و من باید همیشه آماده باشم تا هر وقت لازم شد برای تیمم بازی کنم".

دیدگاه‌ها