کد خبر : 1550283 | 09 شهریور 1397 ساعت 11:32 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

فان در سار: یونایتد فصل سختی پیش رو دارد

ادوین فان در سار، دروازه بان سابق یونایتد معتقد است که این تیم کار سختی را در این فصل پیش رو خواهد داشت.

فان در سار: یونایتد فصل سختی پیش رو دارد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شروع لیگ و در سه بازی اول، متحمل دو شکست شده اند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. آنها مقابل برایتون و تاتنهام شکست خورده اند و حالا 6 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند. در حالی که اسکای اسپورتس معتقد است که جایگاه مورینیو به هیچ وجه در خطر نیست، فان در سار مدعی شد که سرمربی پرتغالی کار سختی پیش رو خواهد داشت.

 

1332527

 

 

او گفت:" سال گذشته، اختلاف بسیاری بین سیتی و یونایتد بود و امسال، یونایتد شروع خوبی نداشته و دو بازی از سه بازی اولش را باخته. به نظرم روزهای سختی پیش روی آنها خواهد بود. تیم‌های بسیار قدرتمندی در لیگ برتر حضور دارند. سال سختی خواهد بود."

 

دیوید بکام عنوان ریاست یوفا را به خاطر تلاش‌های در زمین فوتبال و اقدامات خیرخواهانه اش در خارج از زمین ، شب گذشته دریافت کرد و فان در سار در این رابطه گفت:" من او را خیلی خوب می‌شناسم، هیچ گاه با هم بازی نکرده ایم ولی بارها ملاقات داشته ایم. او انسان خیلی خوبی است. از نمایش‌هایش در داخل زمین همه اطلاع دارند ولی او کارهای خیلی خوبی در خیریه ها انجام داده است. چند سال پیش در یک بازی خیرخواهانه هم بازی شدیم. او انسان خیلی خوبی است و دستاوردهای بزرگی کسب کرده است."

دیدگاه‌ها