کد خبر : 1550405 | 09 شهریور 1397 ساعت 18:42 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

امری: اوزیل مشکلی برای همراهی آرسنال ندارد

اونای امری، شایعات درگیری با مسوت اوزیل ستاره آلمانی و خلاق آرسنال را رد کرد.

امری: اوزیل مشکلی برای همراهی آرسنال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، برخی نشریات دلیل غیبت اوزیل در دیدار هفته قبل برابر وستهام را درگیری با امری دانستند اما سرمربی جدید توپچی ها مدعی شد او مشکلی برای بازی کردن در ترکیب تیمش در دیدار مقابل کاردیف ندارد.

 

1328497

 

اوزیل و شایعات درگیری با امری: "مسوت اوزیل در تمام جلسات تمرینی طول هفته ما آمده بود و شرایط کاملا مناسبی در تمرینات گروهی ما داشت. من می دانم که شما روزنامه نگاران برای رسانه های مختلف کار می کنید و برای همه شما احترام زیادی قائل هستم و از نظر من تنها زمانی مشکل ایجاد می شود که اخبار صحت نداشته باشند اما من در حرفه خود هرگز معطل اخبار دروغ نخواهم شد."

 

عملکرد لوکاس توریرا: "از داشتن چنین بازیکنی بسیار خوشحالم. بازیکنان آرسنال هر روز به سختی تمرین می کنند و با عملکرد خود می توانند من را متقاعد به حضور در ترکیب اصلی کنند. توریرا می تواند در ترکیب اصلی قرار گیرد اما من نه از او، بلکه از تلاش همه بازیکنان راضی هستم."

 

قرعه آرسنال در لیگ اروپا: "ابتدا باید در مرحله گروهی موفق شویم و بعد قصد داریم حدالامکان به مراحل پایانی صعود کنیم. برخی سفرها در لیگ اروپا بسیار طولانی بوده اما شرایط مسابقات اینگونه است و ما باید با جاه طلبی فراوان و شرایط مناسب روحی با 3 حریف خود در مرحله گروهی مواجه شویم."

دیدگاه‌ها