کد خبر : 1550412 | 09 شهریور 1397 ساعت 20:42 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: از ویژگی های کانته متعجب شده ام

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی هدف تیمش را کسب 3 امتیاز دیدار مقابل بورنموث دانست.

ساری: از ویژگی های کانته متعجب شده ام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و لیورپول تنها 2 تیم این فصل لیگ برتر هستند که در هر 3 هفته ابتدایی موفق به کسب 9 امتیاز کامل شده اند و حالا ساری علیرغم تمجید از بورنموث، امیدوار است این اتفاق در هفته چهارم هم تکرار شود.

 

1324880

 

دیدار مقابل بورنموث: "ادی چند سال قبل به امپولی آمد و من چند روز کنار او بودم و سال قبل و در جریان دیدار دوستانه بورنموث مقابل ناپولی نیز همدیگر را ملاقات کردیم. من او را بسیار خوب می شناسم و می دانم که یک مربی جوان است که در آینده در فوتبال انگلیس تاثیرگذار خواهد بود. بورنموث حریف بسیار خطرناکی برای ما خواهد بود آنها به خوبی سازماندهی شده و در ضد حملات خطرناک هستند، بنابراین این مسابقه برای ما بسیار دشوار است اما ما می خواهیم بر جریان مسابقه کنترل داشته باشیم و سعی کنیم همه امتیازات را کسب کنیم."

 

شرایط جورجینیو و کانته در چلسی: "جورجینو در این لحظه یک بازیکن بسیار مهم برای ما است و به سبک فوتبال مورد علاقه من کمک زیادی می کند. حضور او برای من و همچنین برای هم تیمی هایش بسیار مفید خواهد بود. کانته نیز یک هافبک بزرگ است و می تواند در هر پستی در خط میانی من بازی کند که این مشکل برای او نیست و من از ویژگی های فنی کانته متعجب شده ام."

 

درخشش مارکوس آلونسو در بازی های اخیر: "آلونسو در این 3 بازی بسیار خوب بازی کرد. او یک بازیکن بسیار خوب است که می تواند از لحاظ دفاعی هم پیشرفت کند. همچنین آلونسو دارای ویژگی های فیزیکی بسیار خوبی است و  من فکر می کنم او می تواند از نظر دفاعی هم بهبود یابد."

دیدگاه‌ها