کد خبر : 1550457 | 10 شهریور 1397 ساعت 09:04 | 92.3K بازدید | 0 دیدگاه

استوری احسان با پیراهن سرخ

حاج صفی در مسیر تراکتورسازی (عکس)

مدافع هافبک ملی‌پوش المپیاکوس در مسیر برگشت به تراکتور و توافق نهایی با این تیم قرار دارد.

حاج صفی در مسیر تراکتورسازی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی در اروپا باید در انتظار جذب سومین بازیکن ملی‌پوش توسط تراکتورسازی بود.


مدافع باتجربه تیم ملی بعد از حضور در المپیاکوس اکنون با دریافت رضایتنامه به صورت قرضی به جمع شاگردان جان توشاک اضافه خواهد شد.


حاجی صفی که سابقه حضور در تراکتورسازی را برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی را در کارنامه دارد، شب گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با پیراهن این تیم به حضورش در تبریز قوت بخشیده است، هر چند او دقایقی بعد اقدام به پاک کردن این استوری کرد. با این حال با توجه به توافقات صورت گرفته باید حضور او را در جمع تی‌تی‌ها بار دیگر در آینده نزدیک انتظار کشید.


با حضور حاج صفی در تراکتورسازی، جمع بازیکنان ملی‌پوش در این تیم جمع خواهد شد. پیش از این زنوزی موفق شده بود مقدمات حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را در تراکتورسازی ترتیب دهد ‌و اکنون سه ملی‌پوش از جمع شاگردان کارلوس کی‌روش که سابقه حضور در دو جام جهانی برزیل و روسیه را در کارنامه دارند با حضور در جمع شاگردان جان توشاک نوید یک فصل جذاب و هیجان‌انگیز را برای این تیم خواهند داد.


حاج صفی نیز همانند اشکان دژآگه و مسعود شجاعی،مذاکرات خود را با مدیران تراکتورسازی در استانبول (شب گذشته) پیگیری کرده و باید انتقال وی به این تیم را قطعی دانست و به زودی به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه خواهد شد.

 

1332727

 

دیدگاه‌ها