کد خبر : 1550618 | 10 شهریور 1397 ساعت 16:50 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

لستر 1-2 لیورپول

پیروزی دشوار لیورپول در زمین لسترسیتی

لیورپول با برتری 2-1 در زمین لسترسیتی به چهارمین برد متوالی خود دست یافت و فعلا صدرنشین باقی ماند.

پیروزی دشوار لیورپول در زمین لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از کسب سه برد متوالی و به عنوان صدرنشین لیگ جزیره به کینگ پاور استادیوم، ورزشگاه اختصاصی لستر آمده بود به این امید که صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. در سوی دیگر میدان نیز لستر با دو پیروزی و یک باخت و قرار داشتن در رده هفتم جدول، پذیرای قرمزها بود.

 

 

1332889

 

 

بازی با برتری و میدان داری لسترسیتی شروع شد و در چند دقیقه ابتدایی بازی، شاهد میل به هجوم بیشتر از سوی تیم میزبان بودیم اما لیورپول پس از تحمل فشارهای اولیه، در دقیقه 10 به گل رسید.

حرکت عالی رابرتسون از جناح چپ که مدافعان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت در نهایت به گل اول قرمزها منجر شد. رابرتسون با یک پاس به جلوی خوب، مانه را صاحب توپ کرد و او هم با یک کنترل مناسب و شوت پای چپ، از چند قدمی دروازه موفق به زدن گل اول لیورپول شد.

 

 

1332891

 

1332894

 

 

لستر پس از پذیرش این گل جلو کشید و دقیقه 23 می توانست توسط گری به گل تساوی دست یابد اما آلیسون با شیرجه ای مناسب و با کف دست راست خود توانست توپ را منحرف کرده و اجازه بازشدن دروازه لیورپول را نداد.

 

 

1332895

 

در حالی که لستر تیم برتر میدان بود و برای زدن گل تساوی تلاش می کرد، این لیورپول بود که دقیقه 44 به گل رسید. ارسال کرنر از سوی میلنر با ضربه سر دقیق و محکم فیرمینو همراه شد و اشمایکل با وجود اثرگذاری روی توپ نتوانست مانع گل شدنش شود. دقایقی قبل تر از این گل، اشمایکل توانسته بود شوت محمد صلاح را با یک شیرجه عالی راهی کرنر کند.

 

 

1332896

 

 

در نهایت نیمه اول با برتری 2-0 لیورپول به اتمام رسید.

 

لستر نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و از چپ و راست به روی دروازه لیورپول حمله ور شد اما مدافعان لیورپول در دو نوبت و یک بار هم دخالت به موقع آلیسون اجازه نداد تا لستر به هدف خود برسد.

 

 

1332890

 

 

بازی به دقیقه 63 رسیده بود که میزبان در نهایت به انچه شایسته اش بود دست یافت.

 

پرس شدید لستر روی گومس و سپس فن دایک باعث شد تا مدافع هلندی به آلیسون پاس به عقب بدهد. گلر برزیلی قصد داشت ایهی ناچو، مهاجم لستر را دریبل بزند اما در این امر ناکام ماند تا ایهی ناچو با پاس به عقب برای رشید غزال، او را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این بازیکن هم از شش قدم توپ را وارد دروازه کرد تا فاصله به یک گل کاهش یابد.

 

 

1332910

 

لستر در ادامه بازی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی به خرج داد اما مقاومت لیورپولی ها در نهایت سه امتیاز بازی را برای شان به همراه داشت و قرمزها با کسب چهارمین برد متوالی در صدر جدول باقی ماندند.

 

1332911

 

 

 

دیدگاه‌ها