کد خبر : 1550870 | 11 شهریور 1397 ساعت 16:19 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

فقط سید جلال جا ماند؛

5-1 خط خورده جام جهانی دوباره دعوت شدند

کارلوس کی روش از بین بازیکنانی که در آستانه جام جهانی از تیم ملی خط زده بود، 3 نفر را مجددا دعوت کرد.

5-1 خط خورده جام جهانی دوباره دعوت شدند

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش امروز فهرست دعوت شدگان تیم ملی جهت حضور در اولین اردو به منظور آماده سازی برای جام ملتهای آسیا را اعلام کرد.

 

در این فهرست 29 نفره، بازیکنانی که قبلا سابقه خط خوردن از تیم ملی را داشته اند نیز حضور دارند. از جمله ی آنها می توان به نفراتی اشاره کرد که کی روش پیش از جام جهانی قلم قرمز روی نامشان کشیده بود.

 

کی روش برای تعیین فهرست 24 نفره تیم ملی که قبل از جام جهانی به اردوی ترکیه اعزام شوند، نام سید جلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سید حسین حسینی را خط زد. پس از آن هم در مهلت پایانی اعلام لیست 23 نفره، علی قلی زاده را از جمع ملی پوشان خارج و نفرات نهایی خود را مشخص کرد.

 

حالا در اولین  فهرست منتشر شده تیم ملی پس از رقابت های جام جهانی، 4 نفر از جمع پنج نفره خط خورده های 3 ماه پیش دوباره دعوت شده اند و فقط کاپیتان تیم پرسپولیس است که به نظر می رسد احتمال دعوت شدنش از سوی کی روش نزدیک به صفر شده است.


سید جلال که نمایش های خوب خود را در بازی های ابتدایی این فصل هم ادامه داده، دوباره تمرکزش را روی پرسپولیس خواهد گذاشت و به ادامه موفقیت در رده باشگاهی فکر می کند.

دیدگاه‌ها