کد خبر : 1550876 | 11 شهریور 1397 ساعت 16:43 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

با دعوت از بیرانوند، مظاهری، عابدزاده و حسینی

دروازه‌بان‌های تیم ملی؛ همان همیشگی

در میان نام های دعوت شده به اردوی تیم ملی نام چهار دروازه بان به چشم می خورد که در آخرین اردوی این تیم پیش از جام جهانی نیز حضور داشتند.

دروازه‌بان‌های تیم ملی؛ همان همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش برای حضور در اردوی پیش روی تیم ملی از 29 بازیکن دعوت به عمل آورد که در این میان نام 4 دروازه بان دیده می شود. نکته جالب در این باره اینکه هر چهار گلر دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، امیر عابدزاده و سیدحسین حسینی دقیقا همان گلرهایی هستند که در آخرین اردوی تیم ملی پیش از حضور در روسیه نیز دعوت شده بودند که در نهایت با خط خوردن حسینی، سه گلر دیگر راهی جام جهانی شدند.


هر چند ممکن است تنها این چهار دروازه بان مورد نظر کی روش نباشند اما با دعوت اولیه از آنها مشخص است سرمربی تیم ملی ادامه رقابت این چهار دروازه بان پیش از جام جهانی را به اردوهای پیش رو و برای رسیدن به جام ملت ها موکول کرد.


نکته عجیب درباره دعوت از دروازه بان های حاضر در اردو بی اهمیتی عجیب کی روش به گلرهای شگفتی ساز لیگ برتر است. هر چند گلرهای دعوت شده به اردوی تیم ملی دروازه بان های خوشنامی هستند و عملکرد خوبی پیش از این به نمایش گذاشته اند اما در شش بازی ابتدایی لیگ هجدهم هم شاهد گلرهایی خوشنام بودیم.


در کنار سیدحسین حسینی با وجود نیمکت نشین بودن در شش بازی ابتدایی لیگ (هر چند نمی توان منکر عملکرد فوق العاده سیدحسین در بازی های فصل پیش شد) دروازه بان هایی همچون حامد لک، احمد گوهری، وحید شیخ ویسی، پیام نیازمند و ... می توانستند جزو نام های دعوت شده به این اردو باشند اما این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها