کد خبر : 1551018 | 12 شهریور 1397 ساعت 09:05 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوی ستاره‌ی کلمبیایی بایرن برای فتح لیگ قهرمانان

خامس: بایرن مونیخ قهرمانی اروپا را هدف گرفته

خامس رودریگز، ستاره‌ی کلمبیایی بایرن مونیخ در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هدف گرفته و می‌گوید باشگاهی مثل بایرن فقط باید برای فتح لیگ قهرمانان تلاش کند.

خامس: بایرن مونیخ قهرمانی اروپا را هدف گرفته

به گزارش "ورزش سه"، در فصل گذشته که بایرن مونیخ ششمین قهرمانی پیاپی در بوندس‌لیگا را جشن گرفت خامس یکی از برجسته‌ترین بازیکنان این تیم بود و با 7 گل و 11 پاس گل نقش مهمی در موفقیت بایرن داشت. بایرن در فصل جدید هم با کسب دو پیروزی پرگل در دو بازی اول خود نشان داده که بخت اول قهرمانی بوندس‌لیگا است. اما بایرن در سالهای اخیر در کسب موفقیت‌های اروپایی ناکام بوده.


بایرن در فاصله‌ی سالهای 2014 تا 2016 با هدایت پپ گواردیولا در مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و در سال 2017 با هدایت کارلو آنچلوتی، حذف شدن در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی را تجربه کرد. بایرنی‌ها در سال 2018 هم با هدایت یوپ هاینکس دوباره تا مرحله‌ی نیمه‌نهایی صعود کرده ولی حذف شده و به خانه برگشتند. حذف بایرن در فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان به خصوص برای خامس اهمیت زیادی داشته چرا که او همچنان به عنوان یار قرضی در بایرن بازی می‌کرد و در مسابقه‌ی  برگشت رئال و بایرن در استادیوم برنابئو با گلزنی به تیم اصلی خود رئال مادرید، چیزی نمانده بود که قرمزهای بایرن را به فینال لیگ قهرمانان برساند.


خامس، ملی‌پوش کلمبیایی بایرن پیش از شرکت در یکی از برنامه‌های تبلیغاتی آدیداس در برلین، در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" لیگ قهرمانان رقابت خیلی دشواری است ولی باشگاهی مثل بایرن مونیخ باید برای قهرمانی قدم در این رقابتها بگذارد. رقیب هر که باشد، بایرن باید همیشه برای پیروزی به میدان برود. ما همیشه باید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم".


کار سخت بایرن برای کسب موفقیت در اروپا از چند شب دیگر آغاز می‌شود، زمانی که بایرن باید در اولین بازی خود در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان امسال روز نوزدهم سپتامبر به مصاف بنفیکای پرتغال برود. بازی‌های بعدی بایرن مونیخ هم در مقابل آژاکس هلند و آ.ا.ک آتن یونان خواهد بود.

دیدگاه‌ها