کد خبر : 1551058 | 12 شهریور 1397 ساعت 12:07 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

عشق بازی مورینیو و هواداران منچستریونایتد(عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل برنلی، از هوادارانی که در این هفته دشوار تیم شان را تنها نگذاشتند، بار دیگر تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک تابستان عجیب که به تیره شدن روابط مورینیو و اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منجر شد، منچستریونایتد فصل جدید را به بدترین شکل و با دو شکست در سه هفته ابتدایی آغاز کرد. آنها که در هفته دوم در خانه برایتون 3-2 شکست خورده بودند، در هفته سوم در خانه مقابل تاتنهام با سه گل بازی را واگذار کردند تا انتقادات از مورینیو به بالاترین حد برسد.

اما در چنین شرایطی، در پایان دیدار مقابل تاتنهام، هواداران منچستریونایتد تیم شان را تشویق کردند تا مورینیو از این حمایت به عنوان سپری در مقابل انتقادات خبرنگاران استفاده کند.

او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از آن دیدار، به شدت به رسانه ها تاخت و اعلام کرد که هواداران تیمش باهوش تر از آن هستند که تلویزیون تماشا کنند.

به لطف همین حمایت بود که یونایتدها توانستند این هفته سخت را پشت سر بگذارند و در حالی که شایعاتی در مورد اخراج مورینیو در صورت شکست مقابل برنلی هم مطرح شده بود، این تیم توانست علی رغم 10 نفره شدن، با دو گل روملو لوکاکو به پیروزی برسد.

در پایان دیدار، مورینیو که لطف بزرگ هواداران تیمش را فراموش نکرده بود، به سمت سکوها رفت و با دادن کتش به یکی از آنها، به شکل ویژه از آنها قدردانی کرد. مطمئنا این حمایت ها می تواند دوران حضور مورینیو در الدترافورد را طولانی تر کند؛ هرچند او برای ماندن روی نیمکت منچستریونایتد، بیش از همه به نمایش هایی مانند دیدار دیروز مقابل برنلی نیاز دارد.

 

1333401

1333403

 

1333399

 

1333397

 

دیدگاه‌ها