کد خبر : 1551063 | 12 شهریور 1397 ساعت 11:28 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ جنجالی ستارگان فرمول یک

فتل به همیلتون: کار عجیبی کردی

سباستین فتل، لوئیس همیلتون را به خاطر تصادف خود در گراندپری ایتالیا مقصر دانست.

 

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه فتل بعد از این تصادف با تلاش بسیار از رتبه‌ی نوزدهم جلو آمده و در نهایت رتبه‌ی چهارم را به خود اختصاص داد ولی در حالیکه هفت مسابقه از فصل جاری رقابتهای فرمول یک باقی مانده اختلاف امتیاز او با همیتلون به 30 امتیاز افزایش پیدا کرد.


این تصادف زمانی اتفاق افتاد که فتل سعی می‌کرد در پیچ چهارم از لاین بیرونی سبقت بگیرد ولی با همیلتون برخورد کرد. فتل بعد از این برخورد دور خود چرخید تا همیلتون به مسیر خود ادامه داده و در جایگاه دوم قرار بگیرد و حتی برای پیروزی، کیمی رایکونن پیشتاز را تحت فشار بگذارد.

 

1333410


فتل گفت:" لوئیس برای من هیچ فضایی باقی نگذاشت و من هیچ چاره‌ای نداشتم جز اینکه به او برخورد کنم. سعی کردم بعد از برخورد از آنجا خارج شوم ولی نتوانستم. متاسفانه این من بودم که دور خودم چرخیدم. خلاصه اینکه اتفاق عجیبی بود".


اما ناظرین مسابقه با این نظر فتل موافق نبودند چرا که هیچکدام از دو راننده را از شرکت در ادامه‌ی مسابقه منع نکردند. ولی اکثر ناظرین بی‌طرف معتقد بودند که همیلتون برای رقیب خود به اندازه‌ی کافی فضا باقی گذاشته و فتل بیش از حد به او نزدیک شده بوده.

 

1333409


همیلتون در این باره گفت:" من از اینکه سباستین تصمیم گرفت لاین داخلی را انتخاب کند تعجب کردم. انتظار داشتم او لاین بیرونی را انتخاب کند و به سراغ کیمی رایکونن برود. من از فرصتی که برایم پیدا شد استفاده کردم، لاین بیرونی را گرفتم و با سباستین فاصله‌ی زیادی داشتم. خود من هم چند سال پیش وقتی لاین داخلی را انتخاب کردم اتفاق خوبی برایم نیفتاد".

دیدگاه‌ها