کد خبر : 1551064 | 12 شهریور 1397 ساعت 11:29 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت جنجالی ستاره ساحل عاجی به کارایساکیس

ایرانی ها رفتند؛ یحیی توره آمد(عکس)

باشگاه مطرح یونانی در روزهایی که هر دو ستاره ایرانی را از تیمش کنار گذاشت با قراردادی جنجالی برای دومین بار ستاره ساحل عاجی را به کارایساکیس استادیوم بازگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، المپیاکوس یک بار دیگر با نقل و انتقالات جنجالی در فوتبال یونان نام خود را بیشتر از همیشه بر سر زبان ها انداخت تا همه نگاه ها معطوف به تیمی شود که طی روزهای گذشته تهی از ستاره های ایرانی شد. کنار گذاشتن دو ملی پوش ایرانی و خرید بازیکنی ساحل عاجی که برای دومین مقطع در سال های پایانی فوتبال خود راهی آتن شد المپیاکوس را در صدر اخبار رسانه های این کشور و اروپا قرار داد.


پدرو مارتینز سرمربی پرتغالی طی هفته های گذشته احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد دو ستاره ایرانی فصل گذشته المپیاکوس را با وجود جام جهانی درخشانی که تجربه کرده بودند، کنار گذاشت تا یکی از این ملی پوشان به ایران بازگشت و پیراهن تراکتورسازی را برتن کرد و دیگری هنوز در پیچ و خم های کوچ احتمالی به فوتبال جزیره و پوشیدن پیراهن ناتینگهام فارست قرار داشته باشد.

 

1333413


در پی این جدایی ها سران باشگاه یحیی توره ستاره ساحل عاجی سال 2006 خود را این بار در سن 35 سالگی و در شرایطی که همه منتظر انتقال او به یکی از تیم های لندنی(وستهام) بعد از سال ها درخشش در من سیتی بودند، به المپیاکوس بازگرداند تا این بازیکن سرشناس و سیه چرده دومین مقطع همکاری خود را با تیم یونانی تجربه کند.


خریدی که مورد توجه طرفداران این باشگاه قرار گرفت تا جایی که در مراسم استقبال از او در فرودگاه نزدیک به سه تا چهار هزار نفر حضور داشتند. یحیی توره با قراردادی یکساله و شرایط نامشخص مالی که به اذعان سایت sport 24 نزدیک به 4 میلیون پوند(2.2 قرارداد و 1.8 پاداش) پیراهن باشگاه یونانی را برتن کرد تا در روزهایی که ایرانی ها از تیم کوچ کردند او به مهره سرشناس نقل و انتقالاتی باشگاه تبدیل شود.

 

1333412

 

1333411

دیدگاه‌ها