کد خبر : 1551084 | 12 شهریور 1397 ساعت 12:41 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

تابستان شیرین برای رئیس جدید فدراسیون والیبال

ضیایی بعد از سه ماه سخت در آغاز کار خود به روزهای شیرین رسیده است.

تابستان شیرین برای رئیس جدید فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، ریاست فدراسیون والیبال بعد از نزدیک به یک دهه حضور داوزنی و موفقیت های این رشته ریسک بسیار بزرگی بود که احمد ضیایی ریاست جدید فدراسیون سال گذشته آن را پذیرفت.


ریسکی که باعث شد تا ضیایی که سال ها چهره پنهان این رشته ورزشی بود، شخصا امور را در دست بگیرد و البته در ابتدای فعالیت خود روزهای سختی را به دلایل مختلف سپری کند.


این روزهای سخت برای ضیایی با شروع بد ایران در لیگ ملت های والیبال به اوج خود رسید اما با شروع تابستان، شرایط برای رئیس جدید فدراسیون تغییر کرد. میزبانی موفق و حضور بانوان در ورزشگاه که با تمجید فدراسیون جهانی و البته رسانه های داخلی همراه شد در کنار میزبانی موفق بازی های نوجوانان آسیا در تبریز و البته پیشرفت تیم نوجوانان ایران در مسابقات قاره، موفقیت های ابتدایی ضیایی در این رشته بود.


تیم جوانان ایران بعد از چند اعزام بین المللی در روزهایی که بسیاری از رشته ها برای اعزام تیم های اصلی خود مشکل داشتند، قهرمان آسیا شد و سپس تیم جوان ایران در بازی های بزرگسالان AVC کاپ شرکت کرد و با بد شانسی به رده دوم رسید.


والیبال ایران در رده بانوان نیز موفقیت های مختلفی را با حضور ضیایی تجربه کرد و هر چند هنوز به سکو نرسیده اما تمامی تیم های رده های سنی همچنان در مسیر پیشرفت گام بر می دارند.


تیم ملی بزرگسالان نیز پیش از اعزام به مسابقات جهانی، طلای با اهمیت بازی های آسیایی را با اقتدار تکرار کرد تا با بهترین فرم خود راهی مسابقات جهانی شود.


موفقیت های مختلف در تیم های اعزامی و مدال های رنگارنگ، موفقیت در میزبانی ها و  برطرف کردن بخش بزرگی از مشکلات مالی فدراسیون و عدم اخلال در اردوهای برون مرزی و اعزام ها باعث شده تا رئیس جدید فدراسیون والیبال بعد از ماه های سخت ابتدای کار خود، حالا طعم شیرین حضور در ریاست این فدراسیون را بچشد.

دیدگاه‌ها