کد خبر : 1551085 | 12 شهریور 1397 ساعت 12:38 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

طلای جاکارتا کولاکوویچ را احیا می‌کند؟

سرمربی تیم ملی والیبال با کسب یک مدال طلا امیدوار است دوباره چهره محبوب والیبال ایران شود.

طلای جاکارتا کولاکوویچ را احیا می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، جانشینی سرمربیان موفق همواره با ریسک بالایی همراه است و ایگور کولاکوویچ در شرایطی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت که هواداران والیبال همواره از سرمربی تیم ملی انتظار موفقیت در سطح و اندازه ولاسکو و یا کواچ را دارند.


سرمربی جدید تیم ملی هر چند سال گذشته موفق شد مدال برنز مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان را کسب کرد اما عدم موفقیت در لیگ ملت های والیبال و البته لیگ جهانی فصل گذشته باعث شد تا کولاکوویچ هیچگاه چهره ای محبوب در میان هواداران والیبال نباشد.


قهرمانی در بازی های آسیایی پیش از مسابقات جهانی اتفاقی است که می تواند به احیای سرمربی تیم ملی کمک زیادی انجام دهد و دوباره تیم ملی را تبدیل به تیمی موفق کند. کولاکوویچ پیش از این نیز با اضافه کردن چهره های جوان به تیم ملی تلاش کرده بود تا روند والیبال ایران را تغییر دهد؛ اتفاقی که در هفته های پایانی لیگ ملت ها نیز با اضافه شدن چهره های جوان تاثیر زیادی در اقبال دوباره به این سرمربی داشت و حالا با کسب بی حرف و حدیث طلای بازی های آسیایی، کولاکوویچ امید زیادی به احیای دوباره خود در تیم ملی والیبال ایران با موفقیت در بازی های جهانی دارد.

دیدگاه‌ها