کد خبر : 1551129 | 12 شهریور 1397 ساعت 16:01 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: اخراج من برای یونایتد گران تمام می شود

پس از ثبت دو شکست متوالی برابر برایتون و تاتنهام، ژوزه مورینیو در خطر اخراج قرار گرفته بود.

مورینیو: اخراج من برای یونایتد گران تمام می شود

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات تابستانی برای مورینیو مطابق انتظار پیش نرفت. از فهرست موردنظر او چند بازیکن جذب نشدند و باشگاه برای جذب گزینه های جانشینان آنها نیز اقدامی صورت نداد تا اختلاف بین آقای خاص و اد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد به اوج برسد.

شروع بد یونایتد و ثبت دو شکست در سه هفته ابتدایی، بعلاوه تنش بین او و پوگبا نیز مزید بر علت شد تا شایعات اخراج مورینیو بیش از پیش شنیده شود.

 

 

1331967

 

 

یونایتد اما روز گذشته با برتری 0-2 در زمین برنلی، موقتا از بحران خارج شد. مورینیو در تونل ورزشگاه برنلی و خطاب به خبرنگاران گفت:« می گویند که من در خطر اخراج قرار دارم اما خودم اینطور فکر نمی کنم. می دانید اگر من اخراج شوم، چه اندازه برای یونایتد گران تمام خواهد شد و چه پولی باید بابت غرامت بپردازند؟»

 

لازم به ذکر است که مورینیو سالانه 15 میلیون پوند از یونایتد دستمزد می گیرد و قطعا در صورت اخراج، مبلغ زیادی به عنوان غرامت دریافت خواهد کرد. این در حالی است که او مورد حمایت کامل هواداران یونایتد قرار دارد؛ به طوریکه روز گذشته در ورزشگاه برنلی، شاهد اهتزاز بنری در مخالفت با سیاست های مدیر اجرایی یونایتد و در حمایت از آقای خاص بودیم.

 

دیدگاه‌ها