کد خبر : 1551268 | 13 شهریور 1397 ساعت 10:28 | 39.7K بازدید | 1 دیدگاه

ایران – آرژانتین؛ بازی 600 هزار دلاری

بنا بر اعلام رسمی اسدی، رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال آرژانتین خواهان برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی شده است.

ایران – آرژانتین؛ بازی 600 هزار دلاری 

به گزارش "ورزش سه"، اسدی این را هم گفته درخواست برای برگزاری این بازی دوستانه برای بعد از جام ملت ها است و هنوز ایران پاسخی به این درخواست نداده است.


اما جالب اینکه بدانید نامه ای که برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین نیست. یک شرکت برگزاری این بازی دوستانه را به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد داده است و مدعی شده در صورت پذیرش این پیشنهاد 600 هزار دلار به فدراسیون فوتبال ایران کمک خواهد کرد. به ظاهر این بازی قرار است در شهر سانفرانسیسکو برگزار شود و شرکت پیشنهاد دهنده گفته تا 40 نفر از تیم ایران را ساپورت خواهد کرد. 


این در حالی است که کی روش دیشب در برنامه 90 گفته بود ما اصلا پولی نداریم که برای برگزاری بازی دوستانه به تیم ملی آرژانتین پرداخت کنیم! 


تناقض در صحبت های اسدی و کی روش در حالی است که سرمربی تیم ملی موافق هزینه کردن فدراسیون فوتبال برای بازی با تیم های بزرگ نیست و از سویی کمتر از چنین بازی های استقبال کرده به این خاطر که می گوید برگزاری بازی دوستانه با تیم های بزرگ موجب می شود تا آنها راه شکست ایران را تمرین کنند در صورتی که اگر بازی دوستانه با چنین تیم هایی برگزار نشود آنها در روز مسابقه در برابر ایران با شوک بازی تیم ملی مواجه خواهند شد. 


در صحبت های دیروز اسدی که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده بود اشاره ای به درخواست کلمبیا هم شده بود که ظاهرا تاریخ این بازی هم بعد از جام ملت های آسیا است.  


پیش تر کی روش بازی دوستانه با کرواسی را هم رد کرده بود. در صورتی که درخواست این تیم برای بازی دوستانه با تیم ملی ایران رسمی بود و از سوی داور شوکر مطرح شده بود.

دیدگاه‌ها