کد خبر : 1551280 | 13 شهریور 1397 ساعت 10:49 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض ذوب آهن به عذرخواهی اصفهانیان

دیگر عذرخواهی فریدون اصفهانیان از تیم هایی که از اشتباهات داوری متضرر می شوند برای آنها قانع کننده نیست و طبیعتا بهتر است رئیس کمیته داوران به جای عذرخواهی کاری کند که کمتر داوران مرتکب اشتباه شوند.

اعتراض ذوب آهن به عذرخواهی اصفهانیان  

به گزارش "ورزش سه"، حاج رسولی ها، سرپرست تیم ذوب آهن در این باره می گوید:« داوران در این چند هفته بار‌ها صحنه‌های واضحی را برای ذوب‌آهن در جریان بازی نگرفتند و این نکته مثبتی نیست. داوران تا اینجای کار خیلی به ضرر ما سوت زده‌اند و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. جالب است که ما هر باری که به داور مسابقه به کمیته داوران اعتراض می‌کنیم، اصفهانیان فقط یک عذرخواهی از ما می‌کند و همان جا بحث تمام می‌شود.»


در فوتبال حرفه ای ضرب المثلی وجود دارد که می گوید کارت را در زمین این قدر خوب انجام بده که در پایان بازی مجبور به عذرخواهی نباشی. شاید لازم باشد فریدون اصفهانیان این ضرب المثل را خطاب به داوران تاکید کند تا در پایان هر هفته مجبور نباشد با تماشای فیلم بازی ها از یکی دو تیم عذرخواهی کند. 


اشتباه پیام حیدری در نگرفتن پنالتی برای ذوب آهن در بازی با پدیده آنقدر واضح و مسلم بود که سعید آذری در پایان بازی پیام تندی را خطاب به سازمان لیگ برتر منتشر کرد و خطاب به این سازمان گفت اگر نمی توانید لیگ را به خوبی برگزار کنید بروید تا بازی های زیر نظر اتحادیه باشگاه ها برگزار شود.

دیدگاه‌ها