کد خبر : 1551288 | 13 شهریور 1397 ساعت 11:13 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم تازه کرانچار؛ آتش بس با باشگاه‌ها

کرانچار تصمیم تازه ای برای تیم ملی امید گرفته است. تصمیمی که به دعوای همیشگی این تیم با باشگاه ها برای در اختیار گرفتن بازیکن پایان می دهد.

تصمیم تازه کرانچار؛ آتش بس با باشگاه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی های آسیایی جاکارتا بود که برخی از تیم ها به تیم ملی امید بازیکن ندادند و این موجب شد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از کرانچار تقاضا کند از هر تیم دو بازیکن به اردو فرا بخواند تا باشگاه ها در بازی های لیگ برتر با چالش مواجه نشوند! در نهایت هم و در پی دعوای تیم ملی امید با باشگاه ها برخی از بازیکنان از همراهی ایران محروم شدند. نمونه اش بازیکنان نساجی.


بر اساس تصمیم تازه کرانچار تیم ملی امید از این پس فقط در روزهای فیفا تمرین و بازی دوستانه برگزار خواهد کرد. در خارج از این تایم کادر فنی تیم بر سر تمرینات تیم های باشگاهی حاضر می شود تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت بازیکنان قرار بگیرند و حتی در این باره با مربیان آنها صحبت کند.


هفته پیش رو هم روزهای فیفا خواهیم داشت اما کرانچار تصمیم گرفته به بهانه خستگی بازیکنان به آنها استراحت بدهد اما در وقت بعدی که اواسط مهرماه خواهد بود با شروع دوباره روزهای فیفا کرانچار برای تیم ملی امید بازی دوستانه ترتیب خواهد داد. 


با حضور کرانچار و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی امید در تمرینات و بازی تیم های باشگاهی احتمال دعوت از بازیکنان جدید هم وجود دارد. 


تیم ملی امید 7 نوامبر حریفان خود را در بازی های مقدماتی المپیک در آسیا خواهد شناخت. در صورت راهیابی تیم ملی امید به المپیک قرارداد کرانچار به صورت اتوماتیک وار تا پایان این رقابت ها تمدید خواهد شد. 


به هر صورت تصمیم تازه کرانچار برای اولین بار در تیم ملی امید پیاده می شود. این تصمیم به منزله آتش بس بین تیم ملی امید و باشگاه های لیگ برتری است. جالب اینکه در اروپا حتی تیم های جوانان هم در روزهای فیفا تمرین و بازی می کنند. البته در ایران به دفعات دیده شده علاوه بر تیم کرانچار تیم کارلوس کی روش هم در روزهای غیر فیفا تمرین و بازی کرده است.

دیدگاه‌ها