کد خبر : 1551311 | 13 شهریور 1397 ساعت 11:04 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترک عادت رامین در اردوی تیم ملی (عکس)

رامین رضاییان در حالی تمرینات تیم ملی را سپری می کند که برخلاف همیشه شماره 23 را در اختیار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد رضاییان همچنان به ایران بازنخواهد گشت و حداقل می توان این موضوع را با اطمینان اعلام کرد که مقصد آینده این بازیکن تراکتورسازی تبریز نخواهد بود. او علی رغم مذاکرات فراوان با تیم تبریزی در نهایت با آن ها به توافق نرسید و فعلا بدون تیم است.

 

رضاییان در این چند سال یکی از مهم ترین و بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده اما همواره اتفاقات و حواشی مختلفی را هم همراه خود داشته است. او لیگ پانزدهم را با پرسپولیس آغاز کرد اما در تابستان به ریزه اسپور پیوست و خیلی زود با پشیمانی، راه تهران را در پیش گرفت. اما باتوجه به عدم رضایت برانکو، چند هفته پشت خط باقی ماند و به عبارتی ابتدای فصل را بدون تیم سپری کرد. در ادامه فصل نیز برانکو او را از لیست خارج کرد و در نهایت رضاییان به فوتبال اروپا رفت.

 

 

پس از یک سال و نیم در اوستنده، اکنون دفاع راست تکنیکی فوتبال ایران بار دیگر بدون تیم است اما او باتوجه به قرارداد نداشتن با هیچ تیمی، می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی اروپایی شود و فوتبالش را در منطقه مورد علاقه اش یعنی قاره سبز ادامه دهد.

 

رضاییان که با عملکرد فوق العاده در جام جهانی در اردوی تیم ملی هم حضور دارد، برخلاف گذشته شماره 23 را در اختیار نداشت و در تمرینات با شماره 24 حاضر می شد، اتفاقی که احتمالا موقتی است و رامین بار دیگر به شماره محبوبش خواهد رسید.

 

(عکس از امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها