کد خبر : 1551324 | 13 شهریور 1397 ساعت 12:40 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی: فصل سپیدرود با علی کریمی تازه شروع شد

کاپیتان باتجربه سپیدرود بازگشت علی کریمی به این تیم را باعث تلاش بیشتر بازیکنان برای دستیابی به موفقیت عنوان می‌کند.

کعبی: فصل سپیدرود با علی کریمی تازه شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی بعد از اینکه از سوی خداداد عزیزی کنار گذاشته شد، اکنون با بازگشت علی کریمی به نیمکت سرخ‌های رشتی به این تیم برگشته است. او ضمن اینکه کار سپیدرود را برای کسب نتیجه در این فصل سخت می‌داند، حضور علی کریمی را بزرگترین امیدواری برای موفقیت در ادامه فصل عنوان می‌کند.


کعبی درباره شرایط سپیدرود در تعطیلات لیگ برتر و تساوی مقابل صنعت نفت آبادان به ایلنا گفت: شرایط سپیدرود از ابتدای فصل خوب نبود و تمرینات را نامنظم آغاز کردیم. معلوم نبود ما به مسابقات می‌رویم یا تیمی که در رشت تمرین می‌کرد. الان همه چیز را کنار گذاشتیم و با علی کریمی احساس می‌کنیم همه چیز از نو شروع شده است.


وی در ادامه گفت: نتایج‌ هفته‌های گذشته را فراموش کردیم و با مربیان جدید که علم به روز دارند روی نظم و انضباط پیش می‌رویم. اگر کادر فعلی از ابتدای فصل حضور داشت الان حداقل در میانه جدول بودیم. سرمربی و دستیاران او بسیار مهم هستند و از روز اول مشکل داشتیم؛ معلوم نبود طرف حساب ما کیست و الان همه چیز به منافع تیم بستگی دارد. به عقب برنمی‌گردیم و همه چیز دوباره شروع شده است.


کاپیتان سپیدرود بازگشت علی کریمی را به این تیم را شروع فصل برای سرخپوشان می‌داند و در اینباره می‌گوید: بازی با صنعت نفت از نظر من اولین بازی ما در لیگ بود و تازه شروع شده است. شرایط خداراشکر خیلی خوب است و هفته به هفته بهتر هم می‌شود.


وی با اشاره به موفقیت فصل گذشته با علی کریمی در اینباره می‌گوید: رقابت‌ با تیم‌هایی که با برنامه پا به مسابقات گذاشته‌اند واقعا دشوار است. بازیکنان بزرگی به ایران آمدند و برخی تیم‌های فوق العاده عمل کرده‌اند. ما در لیگ برتر حضور داریم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم. آنها چیزی برای ما کم نگذاشتند و از انها اعتماد به نفس می‌گیریم. کار دشواری داریم اما بازیکنان در یک فضای آرام انگیزه فراوانی دارند که اتفاقات خوبی رقم بزنند.


کعبی درباره اینکه مشکلات مالی موجب شده بود از ابتدای فصل بازیکنان تمرکز کافی نداشته باشند، گفت: آقای کریمی به بازیکنان قول دادند به زودی دریافتی داشته باشیم و همه چیز روی نظم پیش می‌رود. کادر جدید که روی کار آمده است از شرایط سخت تیم آگاه هستند و فکر و ذهن ما تنها پول نیست، درست است به آن نیاز داریم اما در حال حاضر باید به جبران نتایج هفته‌های گذشته فکر کنیم. چرا بازیکنان از ابتدای فصل کریمی را می‌خواستند؟ چون پشت بازیکنانش است و از آنها حمایت می‌کند. مشکلات برطرف می‌شود و به بازی‌های سخت پیش رو نگاه می‌کنیم. به هواداران قول می‌دهم اگر پشت ما باشند بهترین‌ها را برای آنها رقم می‌زنیم و در تعطیلاتی که در آن حضور داریم برنامه تمرینات را قوی پشت سر می‌گذاریم تا کاملا آماده شویم.

دیدگاه‌ها