کد خبر : 1551329 | 13 شهریور 1397 ساعت 12:45 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح کمالوند درباره حضور هنرمندان در تمرین اکسین

حضور هنرمندان و بازیگران طی روزهای اخیر در تمرینات تیم اکسین به سوژه جالبی تبدیل شده و گمانه زنی زیادی در خصوص حمایت آنها از نماینده استان البرز در لیگ دسته اول شکل داده است.

توضیح کمالوند درباره حضور هنرمندان در تمرین اکسین

به گزارش "ورزش سه"، اکسین در این فصل با فراز کمالوند سودای حضور در لیگ برتر را دارد و طی هفته‌های ابتدایی به نتایج مناسبی نیز دست یافته است. کمالوند بعد از سال‌ها حضور در لیگ برتر، اکنون هدایت اکسین را برعهده گرفته تا نماینده البرز را به سطح اول فوتبال ایران برساند.


کمالوند درباره شرایط این تیم گفت: خدا را شکر شرایط تیم‌مان خوب است. خدا کمک کرد توانستیم نتایج خوبی را بگیریم و باید تلاش کنیم این روند را ادامه دهیم. بازیکنان خوبی را مدیریت باشگاه جذب کرده و امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.


کمالوند در مورد اینکه وی پس از مدت‌ها مربیگری به لیگ یک بازگشته و شرایط کنونی این سطح از فوتبال ایران را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من هفت سال در لیگ یک حضور نداشتم اما باید بگویم کیفیت تیم‌ها نسبت به گذشته خیلی بهتر شده، زمین‌ها کیفیت خوبی پیدا کرده‌اند و باید از محمودزاده به عنوان مسوول برگزاری مسابقات تشکر کنم.


کمالوند در واکنش به سوال که طی سالیان اخیر همواره از ناپاکی در لیگ دسته اول صحبت شده و اکنون او شرایط را چطور ارزیابی می‌کند گفت: تازه هفته سوم لیگ است و به نظرم نباید با این صحبت‌ها فضای فوتبال را ملتهب کنیم فوتبالمان نسبت به سال‌های گذشته رشد زیادی کرده و امیدوارم به فاصله چند ماه مانده به جام ملت‌ها تیم بسیار خوبی را داشته باشیم.


وی درباره بازگشت کارلوس کی روش به ایران و اعلام لیست پرحاشیه او گفت: من لیست تیم ملی را ندیدم و در این باره نمی‌توانم صحبت کنم اما باید بگویم کی‌روش حواسش به همه چیز است و اگر بازیکنی حتی در لیگ یک هم عملکرد خوبی داشته باشد دعوت می‌کند.


حضور بازیکنان نام آشنا در لیگ دسته اول و تیم اکسین باعث شده تا این تیم لقب کهکشانی لیگ دسته اول را به خود اختصاص دهد. موضوعی که کمالوند آن را قبول ندارد و در این رابطه می‌گوید: ما آسفالتی هم نیستیم چه برسد به کهکشانی. براساس نیازهایمان بازیکن گرفتیم و قصد داریم پرقدرت در ادامه مسابقات ظاهر شویم و با کسب نتایج لازم شانس حضور در لیگ برتر را به دست بیاوریم.


طی روزهای اخیر بازیگران سینمایی حضوری پررنگ در تمرینات اکسین داشته‌اند و به سوژه رسانه‌های ورزشی تبدیل شده اند. کمالوند درباره دلیل حضور این ستاره‌های هنرمند در تمرینات تیمش می‌گوید: اکسین یک تیم نوپاست و چون نزدیک تهران است بازیگران به تمرینات ما می‌آیند برای فوتبال ایران خوب است که اکسین به لیگ برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها