کد خبر : 1551331 | 13 شهریور 1397 ساعت 12:46 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا مناقصه برگزار نکردید؟

مسئولان فدراسیون با آل‌اشپورت رفاقت دارند

نماینده شرکت لنینگ در ایران می گوید که مسئولان فدراسیون به صورت غیرشفاف و براساس روابط قدیمی اقدام به عقد قرارداد اسپانسرینگ با برند آل اشپورت کرده اند.

مسئولان فدراسیون با آل‌اشپورت رفاقت دارند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته فدراسیون فوتبال پس از مشکلاتی که برای ادامه همکاری با برند آدیداس به وجود آمد، آل اشپورت را به عنوان اسپانسر جدید پیراهن های تیم ملی معرفی کرد. 


در این میان اما براری نماینده شرکت لنینگ که تولید کننده های پیراهن های ورزشی است، می گوید که فدراسیون رفتار مناسبی با آنها که دنبال گرفتن اسپانسرینگ تیم ملی هستند، نداشته و بر اساس روابط قدیمی اقدام به انتخاب برند آل اشپورت کرده است.

 

ما نه دلال هستیم و نه واسطه

واقعیت این است که ما قبل از جام جهانی (سه سال قبل) برای اسپانسری تیم ملی پیشنهاد دادیم. ما نه دلال هستیم و نه واسطه. ما نماینده شرکتی هستیم که می خواهیم برای کشور منفعت بگیرند.

 

می خواستیم 4 سال رایگان جنس بدهیم به همراه 300 هزار دلار 


شرکت لنینگ حاضر بود که 4 سال رایگان تمام اجناس را از تیم های پایه ها، بانوان و بزرگسالان رایگان تامین کند و 300 هزار دلار پول هم به فدراسیون بدهند. ولی اینقدر فرصت سوزی کردند و زمان را از دست دادند که شرایط همکاری فراهم نشود. بعد هم روز 29 فروردین اعلام کردند که با جیووا قرارداد امضا کردند که همه در مورد مسائلی که بعد از آن پیش آمد، می دانند. 

 

قرارداد با آدیداس اسپانسری نبود 


قبل از جام جهانی و 45 روز مانده به شروع مسابقات می دانستیم که هیچ قراردادی بین آنها و تیم ملی به صورت اسپانسری بسته نشده بود و می دانستیم که قرارداد مربوط به خرید است نه اسپانسری. 

 


گفتند بعد از جام جهانی شما در اولویت هستید 


شرکت لنینگ به فدراسیون پیشنهاد کرد که ما ظرف 45 روز هر چیزی که شما بخواهید را برای جام جهانی فراهم می کنیم و شما در جام جهانی از برند شرکت ما استفاده کنید. به ما گفتند نامه مکتوب بزنید و بعد هم گفتند زمان از دست رفته. بعد گفتند که وقتی جام جهانی تمام بشود، شما در اولویت هستید چون هم پیشنهاد خوبی ارائه داده اید و هم جنستان کیفیت خوبی دارد.

 

فدراسیون میان برندها تفاوت قائل می شود


بعد از جام جهانی ما رفتیم و گفتیم برای جام ملت ها مذاکره را شروع کنیم. گفتند اطلاع می دهیم. اما هر وقت می رویم فدراسیون هیچ کدام از آقایان ما را نمی پذیرند و در راهرو جواب می دهند. من به عنوان مدیر شرکت سر پا می ایستم تا بیایند و جواب بدهند. من هم مثل بقیه برندها هستم و نمی دانم چرا با من هم مثل بقیه برخورد نمی شود. این رفتار زشت و ناپسند سبب شد تا صدای من دیروز وقتی به فدراسیون رفته بودم، بالا برود که خودم هم از این موضوع اصلا خوشحال نیستم.

 

همه رسانه ها از قرارداد با آل اشپورت تعجب کردند


دیروز به چند رسانه  زنگ زدم و همه تعجب کردند که چطور آل اشپورت اسپانسر شده است . می گویند در روزنامه زده ایم، در صورتی که قبل از شروع بازی های لیگ به من شخصا زنگ زدند و آدرس گرفتند و لیست ارقام برای داوری فوتبال را گرفتند. ما در داوری بسیار خوش نام هستیم و این را می توانید استعلام بگیرید. 

 

گفتند پیشنهادتان را دوباره بنویسید تا بررسی کنیم


برای اسپانسر شدن تیم ملی در جام ملت ها من به فدراسیون رفتم ولی یک روز دیر رسیدم؛ گفتند که دیر آمدید و مناقصه تمام شده؛ ولی گفتند که نامه بنویسید و نمونه جنس بیاورید تا دوباره پاکت شما را باز کنیم تا اگر کیفیت و پیشنهاد شما نسبت به بقیه برندها بهتر است، دوباره مناقصه برگزار کنیم ولی فردا گفتند که آل اشپورت برنده شده است.

 

آگهی دادند تا بهانه جور کنند


بعد دیدیم که داوران برند "مجید" می پوشند و آل اشپورت نتوانسته لباس ها را به موقع تهیه کند.  سوال ما این است که چطور برای داوری و اسپانسر آنها شدن ما را راحت پیدا کردند ولی برای تیم ملی در روزنامه کثیرالانتشار آگهی دادند تا کسی متوجه نشود؟

 

درخواست ما برگزاری مناقصه است


ما جزء شرکت هایی هستیم که می توانیم در ایران کار کنیم چون طبق قانون 20 درصد اجناس ما در ایران تولید می شود. ما می گوییم که مناقصه برگزار کنید. می گوییم که ما شرکت واسطه نیستیم و به عنوان یک وطن پرست می خواهیم سرویس خوب بدهیم. انتظار داریم در مقابل رسانه ها مناقصه را برگزار کنند و هر کسی شرایط بهتری پیشنهاد داد آن شرکت انتخاب شود.

 

مگر آل اشپورت همان برند قبل نیست 


مگر آل اشپورت همان شرکتی که  کی روش و رسانه ها با آن مخالف بودند نیست و مگر چیزی تغییری کرده است؟ چطور آل اشپورت عزیز شده است؟ ما دو سال است پیگیر هستیم تا اسپانسر تیم ملی شویم ولی چون مسئولان فدراسیون رفاقت های دیرینه دارند، با برندهای دیگر قرارداد بسته اند؛ این باعث می شود که شک و تردید به وجود بیاید.

دیدگاه‌ها