کد خبر : 1551343 | 13 شهریور 1397 ساعت 12:32 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

رقبای رئال در جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند

قرعه کشی دیدارهای جام باشگاه‌های جهان انجام شد و رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار گوادالاخارا و قهرمان آسیا خواهد رفت.

رقبای رئال در جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، مادرید که به دنبال کسب سومین قهرمانی پیاپی در این رقابت هاست، در ماه دسامبر به امارات سفر خواهد کرد تا در این مسابقات شرکت کند.

 

سپید پوشان که سوپرکاپ اروپا را با شکست مقابل اتلتیکو از دست دادند، حالا این فرصت را دارند که اولین جام را با خولن لوپتگی تصاحب کنند. با قرعه کشی که امروز برگزار شد، مشخص شد که رئال در تاریخ 19 سپتامبر اولین بازی خود را برگزار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در 22 دسامبر فینال را برگزار می‌کند.

 

 

1333638

 

 

العین به عنوان نماینده میزبان در این رقابت ها حضور دارد و باید به مصاف ولینگتون، قهرمان اقیانوسیه برود. برنده دیدار دو تیم، دریک چهارم نهایی به مصاف قهرمان آفریقا خواهد رفت و برنده دیدار یک چهارم نهایی، در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل قهرمان کوپا لیبرتادورس قرار خواهد گرفت.

 

از سال 2000، رئال 3 بار قهرمان رقابت ها شده و در کنار بارسلونا، رکورددار کسب این عنوان است. سپیدپوشان در صورت قهرمانی می‌توانند رکورد را به تنهایی به نام خود به ثبت برسانند و ضمنا به اولین باشگاهی تبدیل شوند که در کسب این عنوان، هت تریک کرده است.

دیدگاه‌ها