کد خبر : 1551351 | 13 شهریور 1397 ساعت 12:39 | 32.9K بازدید | 1 دیدگاه

جباری و دریافت 30 میلیون از طلب 640 میلیونی

باشگاه استقلال در روزهای اخیر پرداختی عجیبی به هافبک سابق خود داشته است.

جباری و دریافت 30 میلیون از طلب 640 میلیونی 

به گزارش ورزش سه، مدیران استقلال در حالی ادعا می کنند که مطالبات تمام بازیکنان و مربی های سابق که از این باشگاه شکایت کرده اند را پرداخت کرده اند که حداقل در چند مورد اصلا این اتفاق نیفتاده است.


بعد از مصاحبه هایی که جواد نکونام و حنیف عمران زاده در مورد پرداخت نشدن مطالباتشان انجام دادند حالا خبر می رسد مجتبی جباری هم طلب خود را دریافت نکرده است و باشگاه هیچ توافقی با او انجام نداده است.


نکته عجیب اینکه مجتبی جباری به خاطر اتفاق های فصل گذشته و کنار گذاشته شدن نامش از لیست استقلال این باشگاه را به پرداخت 640 میلیون محکوم کرد که مدیران جدید چند  روز پیش 30 میلیون تومان به حساب او واریز کردند که این مبلغ به هیچ عنوان نمی تواند به معنای جلب رضایت این بازیکن باشد. 


امروز امیرحسین فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال در مورد تسویه حساب با بازیکنان طلب کار به فارس گفت:  یکسری از بازیکنان از ما شکایت نکرده و رای قطعی نداشتند.در اطلاعیه‌ای که باشگاه استقلال منتشر کرد و 5 بند هم داشت اعلام کردیم که بدهی بقیه افرادی که از ما طلب دارند و صبوری کردند را هم تسویه می‌کنیم.


صحبت های  فتحی حداقل در مورد جباری صدق نمی کند چراکه این بازیکن فصل قبل باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت 640 میلیون تومان کرد و طبیعی است که باشگاه باید تا حالا قرارداد این بازیکن را تسویه می کرد که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

دیدگاه‌ها