کد خبر : 1551419 | 13 شهریور 1397 ساعت 16:35 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام و تقابل با خاطرات شیرین قرمز و آبی

مربی جوان نساجی این روزها مشغول آماده کردن تیمش برای تقابل با پرسپولیس و استقلال در هفته ششم و هفتم لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران که بعد از 24 سال، حضور در سطح اول فوتبال ایران را همراه با جواد نکونام تجربه کرده است، حالا با کسب پنج امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده سیزدهم جدول حضور دارد. 

 

1333792


این تیم در هفته ششم باید مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گرفت که به دلیل حضور قرمزپوشان در مسابقات آسیایی این دیدار به تعویق افتاد و به تاریخ دیگری موکول شد. حالا جواد نکونام از تعطیلات لیگ برتر استفاده و تیمش را در تهران مستقر کرده است و با انجام تمرینات مستمر آماده حضور در ادامه لیگ برتر می‎‌شود. نکونام در هفته ششم به مصاف تیم برانکو می‌رود تا یاد و خاطرات شیرین با این مربی تکرار شود. نکونام اولین بار همراه با برانکو پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی را تجربه نمود.

 

1333793


این مربی جوان بلافاصله بعد از پرسپولیس رو در روی دیگر تیم مدعی پایتخت یعنی استقلال تهران قرار می‌گیرد. تیمی که بلافاصله بعد از بازگشت از اسپانیا به عضویت آن درآمد و قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد. حالا او در دو هفته متوالی مقابل دو تیم مدعی لیگ برتر قرار می‌گیرد و امیدوار است با کسب نتایج خوب شخصیتی برای نساجی دست و پا کند. 

 

1333794


عکس‌ها: امیر استواری

دیدگاه‌ها