کد خبر : 1551422 | 13 شهریور 1397 ساعت 17:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم

چشمی: ازبکستان قطعا حریف خیلی خوبی است

مدافع تیم ملی معتقد است نگاه ویژه‌ای که بر روی ایران بعد از جام جهانی قرار دارد کار آن‌ها را برای نتیجه گیری در جام ملت‌ها سخت می‌کند.

چشمی: ازبکستان قطعا حریف خیلی خوبی است

به گزارش "ورزش‌سه"،  روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: این اولین اردو بعد از مسابقات جام جهانی است و کم کم باید برای جام ملت ها آماده شویم؛ خدا را شکر امروز هم تیم تکمیل شد و ان شاالله بتوانیم با تمام نفرات کارمان را ادامه دهیم تا بتوانیم نتیجه خوبی در جام ملت ها بگیریم.


او درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود تصریح کرد: خدا را شکر طول درمانم گذشت و بازی کردم؛ سرمربی تیم ملی نشان داد قبل و بعد از جام جهانی روی یک سری نفرات نظر داشتند و آن‌هایی که قبل از جام جهانی در لیست بودند حالا هم حضور دارند. ان‌شاالله بتوانیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و نتیجه خوبی همراه با تیم ملی در جام ملت‌ها کسب کنیم. با توجه به نتیجه‌ای که در جام جهانی گرفتیم، نگاه ویژه‌ای بر روی تیم ملی می‌شود و این کار ما را سخت می‌کند اما ما سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. 


مدافع تیم ملی در خصوص بازی تدارکاتی با ازبکستان و شباهتشان با تیمی که قبل از جام جهانی با آن‌ها بازی کردند نیز گفت: والا این که تیم قبلی هست یا نه بنده خبری ندارم ولی قطعا تیم بسیار خوبی هستند و در آسیا حرف برای گفتن دارند. این بازی خیلی به ما کمک می‌کند و با توجه به بازی با ازبکستان و دیگر مسابقات تدارکاتی که برای ما در نظر گرفتند، باید بتوانیم آمادگی لازم را به دست آوریم و در جام ملت‌ها موفق باشیم. 


چشمی هم‌چنین درباره اعتماد زیاد کی‌روش به وی و وظیفه خطیرش در جام ملت‌های آسیا نیز عنوان کرد: بالاخره آقای کی‌روش بر روی هر بازیکنی که نظر دارند به تیم ملی دعوت شده و انتظار از این بازیکنان بالا می‌رود. دعوت شدن به تیم ملی و پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش زیادی می‌خواهد و هر کس با نظر آقای کی‌روش به تیم ملی می‌آید باید تلاش دو چندانی انجام دهد و پاسخ اعتماد سرمربی را بدهد.

دیدگاه‌ها