کد خبر : 1551425 | 13 شهریور 1397 ساعت 16:47 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

بحران عجیب در فوتبال ملی دانمارک

دانمارک در خطر حذف از یورو 2020!

برگزاری بازی بین دانمارک و ولز از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دانمارک در خطر حذف از یورو 2020!

به گزارش "ورزش سه"، دانمارک در لیگ ملت های اروپا دو بازی با ولز و اسلواکی را پیش رو دارد ولی از آنجا که نتیجه ماه ها مذاکره بین فدراسیون و بازیکنان ملی پوش دانمارک بر سر پرداخت دستمزدها به نتیجه ای مثبت نرسیده، حضور تیم ملی دانمارک برابر ولز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حتی شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه تیم فوتسال دانمارک به جای تیم فوتبال مقابل ولز قرار خواهد گرفت. عدم حضور دانمارکی ها ممکن است به کنار گذاشته شدن شان از یورو 2020 نیز منجر شود.

 

 

 

 

کریستین اریسکن، ستاره شاخص فوتبال دانمارک در واکنش به این موضوع گفت که آماده حضور برابر ولز هستند:« باید این مسئله را همین حالا حل و فصل کنیم نه اینکه مدام اختلافات را عمیق‌تر کنیم. بنابراین ما بازیکنان خوشحال خواهیم شد اگر دوباره با فدراسیون همکاری کنیم. اگرچه آنها از روز اول دست ما را پس زدند. بگذارید قرارداد قبلی را یک ماه تمدید کنیم. این هفته بازی‌های ملی را انجام می‌دهیم و پس از این دو بازی، به اندازه کافی برای مذاکره روی قرارداد جدید زمان خواهیم داشت.

ما برای پول در تیم ملی بازی نمی‌کنیم. اینجا هستیم چون عاشق بازی کردن برای دانمارک هستیم. افتخار می‌کنیم که برای میلیون‌ها کودک دانمارکی و گسترش فوتبال دانمارک بازی می‌کنیم. برای تمام فوتبال دانمارک. »


 

دیدگاه‌ها