کد خبر : 1551444 | 13 شهریور 1397 ساعت 17:57 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

تا عقد قرارداد؛ کی‌روش شخصی پوش شد (عکس)

هرچند کارلوس کی‌روش با حضور در برنامه 90 در تلاش بود تا چالش جدیدی را با سرمربی پرسپولیس شکل ندهد، اما مهمترین سوال او را بی پاسخ گذاشت.

تا عقد قرارداد؛ کی‌روش شخصی پوش شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در تمام طول مصاحبه روز گذشته‌ی خود در محل تمرین پرسپولیس و در پاسخ به تمام سوالاتی که حول کارلوس کی‌روش مطرح می‌شد با اعلام اینکه کی روش سمتی در تیم ملی ندارد به جنگ او رفت. سرمربی پرسپولیس در طول این گفتگوی پرحرارت درباره سوالاتی درباره دعوت بازیکنانش، بازگشت دوباره کی روش و مسائل دیگر با اعلام اینکه آیا خبر از تمدید قرارداد او دارید یا خیر و اینکه اکنون سرمربی تیم ملی چه کسی است که بازیکنش را به تیم ملی دعوت کرده به این موضوع پرداخت.


کارلوس کی‌روش بعد از پایان جام جهانی که با 4 امتیاز و حضور در رده سوم گروه همراه بود، با اعلام اینکه در انتظار پیشنهاد مناسب فدراسیون فوتبال است در مرخصی به سر می‌برد. او پیش از جام جهانی نیز در گفتگو با رویترز با رد پیشنهاد همکاری شش ماهه تا بعد از جام ملت‌های آسیا از درخواست خود برای افزایش آن خبر داد.


اکنون اما کی روش بعد از رد تمامی پیشنهاداتی که از آسیا تا آمریکا و اروپا برای حضور در تیم ملی این کشورها مطرح بود، روز گذشته با لباس شخصی در تمرینات تیم ملی حاضر شد. این در حالی است که او پیش از حضور در اردو، بازیکنان خود را نیز به سبک دعوت پیامکی معرفی کرد و البته با لباس شخصی نظارت آنها در اولین جلسه را برعهده گرفت.


مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز پیش از این از توافق با کارلوس کی‌روش خبر داده بود، اما گمانه‌زنی‌ها در خصوص شرایط حضور او با عنوان سرمربی روی نیمکت ایران و در جام ملت‌ها همچنان ادامه دارد. چیزی که مشخص است اما کارلوس کی‌روش تا پیش از عقد رسمی قراردادش با لباس شخصی و به شیوه خاص خود در محل تمرین حاضر خواهد بود.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها