کد خبر : 1551492 | 13 شهریور 1397 ساعت 21:24 | 90.3K بازدید | 0 دیدگاه

فصل نقل و انتقالات با آندو تمام می‌شود؛

کاپیتان سابق تیم ملی آخرین نقل و انتقال سال!

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران با حضور در ماشین‌سازی تبریز آخرین نقل و انتقال جذاب فوتبال ایران را رقم خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین‌سازی تبریز(گسترش فولاد سابق) که فصل را با نتایج ضعیفی و کسب تنها چهار امتیاز با چهار تساوی به دست آورد، در نخستین وقفه مسابقات لیگ برتر تغییراتی در کادر فنی خود به وجود آورد و محمدرضا مهاجری را جانشین فیروز کریمی کرد که نخستین جلسه تمرینی این تیم امروز برگزار شد.

 

از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل، نخستین جلسه تمرینی ماشین‌سازی زیر نظر محمدرضا مهاجری برگزار شد که هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل این باشگاه در آن حضور نداشت ولی مراسم معارفه مهاجری برای بازیکنان در ابتدای تمرین و در سالن جلسان انجام گرفت.

 

* مهدی بخشی، دستیار فیروز کریمی در ماشین‌سازی با نظر محمدرضا مهاجری به کارش در این تیم ادامه خواهد داد و دستیار او در ادامه فصل است.


* مهدی ثابتی، مربی دروازه‌بانان ماشین‌سازی در این جلسه تمرینی حضور نداشت که با تصمیم مدیریت تیم عذر او خواسته شد و قرار است مربی گلرهای جدیدی به این تیم اضافه شود.


* اسماعیل فرهادی، کاپیتان ماشین‌سازی با لباس شخصی در این جلسه تمرینی حضور پیدا کرد، همراه بازیکنان تمرینی انجام نداد و روی نیمکت نشست.


* پیمان بابایی، مهاجم گلزن ماشین‌سازی که در یک هفته اخیر در تمرینات این تیم شرکت نکرده بود، امروز در بنیان دیزل حضور یافت و بعد از صحبت چند دقیقه‌ای با مهاجری، دور زمین مشغول به دویدن شد.


* بنابر صحبت‌هایی که در تمرین امروز ماشین‌سازی بود، قرار است تا آخر امشب سه بازیکن از این تیم کنار گذاشته شوند و سه بازیکن جدید به طور قطع به جمع شاگردان مهاجری بیایند.


* گفته می‌شود محمد مسلمی‌پور بازیکن جوان تراکتورسازی، محمدرضا اخباری دروازه‌بان سابق سایپا و محمد اهل‌شاخه مدافع و خرید پیش فصل تراکتور در فهرست مهاجری هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا پایان امشب قراردادشان را نهایی می‌کنند.


* اما مهم‌ترین نقل و انتقال فصل ماشین‌سازان به آندرانیک تیموریان، کاپیتان سابق تیم ملی اختصاص خواهد یافت؛ این هافبک باتجربه که سابقه بازی در ماشین‌سازی را دارد و فصل قبل ۱۷ بار برای گسترش فولاد به میدان رفت، احتمالا پس از پایان مهلت نقل و انتقالات ایران و به‌عنوان سهمیه فیفا با این باشگاه قرارداد امضاء می‌کند.


* یوسف سیدی، بازیکن چپ‌پای تراکتورسازی هم دیگر بازیکنی است که در فهرست ماشین‌سازی قرار دارد و مسؤولان دو باشگاه در حال مذاکره برای نهایی شدن این انتقال هستند.

 

1333880

 

1333881

 

1333882

 

1333883

 

1333884

 

1333885

دیدگاه‌ها