کد خبر : 1551741 | 15 شهریور 1397 ساعت 08:28 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

پیاتک لهستانی، پدیده‌ی مورد توجه بارسا

لواندوفسکی جدید در راه نیوکمپ

باشگاه بارسلونا که همیشه به دنبال شکار استعدادهای خاص بوده حالا به یک فوتبالیست 23ساله‌ی لهستانی چشم دوخته: کریشتوف پیاتک.

لواندوفسکی جدید در راه نیوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا به پایان رسیده اما بارسلونا برای پنجره‌های بعدی نقل و انتقالات، فعالیت خود برای کشف استعداد و مذاکره با بازیکنان مدنظرش را متوقف نکرده است. یکی از مهره‌هایی که بارسلونا مورد توجه قرار داده و احتمال پیوستنش به نیوکمپ بالا است فوتبالیستی است لهستانی به نام کریشتوف پیاتک. به گزارش نشریه‌ی ایتالیایی ایل سکولو این مهاجم لهستانی که در تیم جنوای ایتالیا، در سری‌آ بازی می‌کند بعد از بازی‌های درخشانی که در این لیگ ایتالیایی انجام داده مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته. 


پیاتک در فصل جاری سری‌آ تا کنون هفت گل به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنی لیگ قرار دارد. همین باعث شده این فوتبالیست لهستانی به لقب لواندوفسکی جدید مفتخر شود.

پیاتک 23ساله از باشگاه کراکوویای کشورش با قراردادی به مبلغ 4 میلیون یورو به جنوا پیوسته ولی حالا اگر باشگاهی مثل بارسلونا خواهان جذب او باشد باید مبالغی بسیار بیشتر از این بپردازد. درخشش پیاتک در ایتالیا چنان بوده که اخیراً مسئولین تیم ملی لهستان با او تماس گرفته و پیاتک را به تیم ملی کشورش دعوت کرده‌اند. ژرزی برژک سرمربی لهستان امیدوار است بتواند در بازی دوستانه‌ی هفته‌ی آینده‌ی تیم ملی لهستان برای اولین بار از پیاتک در ترکیب تیم استفاده کند تا این مهاجم قهار، اولین بازی‌ ملی‌ خود را انجام دهد. باید دید آیا لواندوفسکی جدید به زودی به نیوکمپ رفته و به بارسا ملحق خواهد شد ؟

دیدگاه‌ها