کد خبر : 1551930 | 16 شهریور 1397 ساعت 08:33 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آلمان شاگردانش را تحسین کرد

لوو: می‌توانستیم به قهرمان دنیا چند گل بزنیم

یواخیم لوو بعد از تساوی بدون گل شاگردانش در تیم ملی آلمان در مقابل فرانسه، تیمش را به خاطر واکنش مثبت به ناکامی فاجعه‌بار در روسیه تحسین کرد.

لوو: می‌توانستیم به قهرمان دنیا چند گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان در روسیه با عملکردی درخشان جام جهانی را فتح کردند اما آلمان که به عنوان مدافع قهرمانی پا به رقابتها گذاشته بود با حذف شدن در مرحله‌ی گروهی، شکستی تحقیرآمیز را تجربه کرد. 


اما در اولین بازی لیگ ملتها که دیشب در ورزشگاه آلیانز آرنای مونیخ برگزار شد این فرانسه بود که برای کسب یک امتیاز تلاش می‌کرد و از شکست نخوردن در مقابل آلمان خوشحال بود. اگر درخشش آلفونس آرئولا دروازه‌بان جدید فرانسوی‌ها در مراحل پایانی بازی نبود، شاگردان دیدیه دشان مونیخ را با یک امتیاز ترک نمی‌کردند. 


یواخیم لوو بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" عملکرد ما در این بازی اهمیت زیادی داشت. برای ما مهم بود که نسبت به اتفاق‌های جام جهانی واکنش نشان بدهیم. به اعتقاد من تیم ما خوب کار کرد. در این بازی می‌توانستیم به قهرمان جام جهانی چند گل بزنیم". 


کیلین امباپه با دریبل‌ها و حرکات تکنیکی خود تماشاچی‌های حاضر در آلیانز آرنا را سرگرم کرد ولی آلمان به راحتی توانسته بود مهاجمین پرآوازه و بزرگ فرانسوی را مهار کند.


لوو گفت:" ما می‌دانستیم که فرانسه با 10 نفر در زمین خودش بازی می‌کند. بنابراین ثبات دفاعی برای ما خیلی مهم بود تا وقتی که جلو می‌کشیم از زهر ضدحمله‌های آنها در امان باشیم. بزرگترین کیفیت فرانسه همین است و ما خیلی خوب در مقابلش دفاع کردیم. تیم ما از نظر دفاعی خوب بود و این نقطه‌ی شروع خیلی خوبی است". 


سرمربی آلمان اما می‌داند که با وجود این نشانه‌های امیدوارکننده، بازسازی مانشافت طولانی خواهد بود و احتمالاً تا پیش از رقابتهای یورو2020 به صورت کامل انجام نخواهد شد. 


لوو گفت:" اگر فکر کنیم یک بازی کافی است که همه‌ی ناکامی‌های جام جهانی را بشورد و ببرد، این ساده‌دلانه است. ما پروسه‌ی طولانی‌ای در پیش داریم و فقط در تورنمت بزرگ بعدی است که می‌توانیم غرور از دست رفته‌مان را بازگردانیم".

دیدگاه‌ها