کد خبر : 1551984 | 16 شهریور 1397 ساعت 12:16 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک- پیش بازی های هفته چهارم

گل گهرسیرجان ـ خونه به خونه؛ وینکو به دنبال صدر

دو تیم گل گهر سیرجان و خونه به خونه با سابقه هدایت تیم های ملی امید و جوانان برای اثبات یکدیگر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

گل گهرسیرجان ـ خونه به خونه؛ وینکو به دنبال صدر

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم را باید یک هفته سخت همراه با اثبات تیم های ناآماده مقابل رقبای سرسخت و بزرگ نامید. هفته ای که مطمئنا جدول لیگ را دچار تغییرات بسیار خواهد کرد. اولین دیدار هفته چهارم این رقابت های بین تیم های دو سرمربی سابقا ملی پوش برگزار می شود که هر یک برای اثبات خود و عملکرد تیمش به دنبال بهترین نتیجه است.

 

البته اوضاع سیرجان با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول به نسبت خونه به خونه ای که تازه تیمش را جمع و جور کرده خیلی بهتر است. اما اگر بخواهیم به مقایسه عملکرد دو مربی حاضر در این دو تیم بپردازیم باید گفت که هر دو در یک سطح هستند و تنها تفاوت بین این دو تجربه جوانی محمدی و پیشکسوتی وینکو در فوتبال ایران است که این دو را نسبت به یکدیگر متمایز می کند. 


گل گهر در 3 بازی گذشته هیچ باختی نداشته و با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول می خواهد این جایگاه را حفظ کند و از این رو شاگردان وینکو در مقابل شاگردان حریف تنها با فکر نتیجه گیری به زمین خواهند رفت اگرچه این هدفی است که سرمربی در بازی های گذشته نیز به بازیکنانش دیکته کرده بود و آنها فقط و فقط مقابل حریفان به تفکر نتیجه گیری به میدان رفتند.

 

در مقابل خونه به خونه تیمی که فصل گذشته یکی از تیم های مدعی لیگ بوده می خواهد به اولین پیروزیش در این رقابت ها برسد، آنها از 3 بازی گذشته فقط یک امتیاز کسب کردند و رتبه سیزدهم یک رتبه در خور این تیم نیست؛ ضمنا بابلی ها با موفقیتی که در جام حذفی به دست آورده اند برای این مسابقه روحیه بالایی دارند و مطمئنا می خواهند امروز با پیروزی در این مسابقه خودشان را به سایر رقبا ثابت کنند. 


سیرجانی ها به همراه اکسین، شاهین بوشهر، کارون اروند و ملوان تیم های بدون باخت هستند و این هفته با توجه دیدارهای سختی که با حریفانشان دارند باید دید کدامیک از آنها به اولین باخت دست پیدا خواهند کرد. البته خونه به خونه در توقف تیم های بزرگ تبحر خاصی دارد و این برای سیرجان که می خواهد به همراه سایر رقبا رکوردشکنی کند اتفاق خوشایندی نیست.

دیدگاه‌ها