کد خبر : 1552091 | 16 شهریور 1397 ساعت 20:06 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب پرسپولیس بالاخره گل زد؛

لیگ‌یک/ اولین امتیاز تازه وارد لیگ یک

تیم فوتبال نود ارومیه موفق شد در چهارمین دیدار خود سرانجام به گل برسد و موفق شد با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

لیگ‌یک/ اولین امتیاز تازه وارد لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، نود ارومیه در ابتدای رقابت های لیگ یک موفق شد با خرید امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز جای این تیم را در جدول مسابقات بگیرد ولی طولانی شدن این روند باعث شد تا آنها در دیدار اول و در مقابل بادران به دلیل عدم صدور کارت بازیکنان اجازه حضور در زمین پیدا نکنند و به احتمال فراوان با سه گل بازنده می شوند، هر چند هنوز به صورت رسمی در خصوص این بازی اعلام رای نشده است.


در هفته دوم این تیم با 6 گل مغلوب پرسپولیس پاکدشت شد و هفته سوم هم با نتیجه 4 بر صفر مغلوب گل گهر سیرجان شد تا در پایان هفته سوم گلی وارد دروازه حریفان نکرده باشد.


این تیم که رقیب پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی است، در نهایت در دقیقه 40 دیدار برابر شهرداری تبریز به اولین گل فصل توسط محمد عبادزاده دست یافت ولی در ادامه موفق به حفظ سه امتیاز نشد تا با یک امتیاز که اولین تک امتیاز آنها در لیگ یک به شمار می رود، زمین مسابقه را ترک کنند.


نود ارومیه حالا با یک امتیاز بالاتر از شهرداری ماهشهر و سیاه جامگان ایستاده است و مانند شهرداری تبریز که این تیم هم یک امتیاز کسب کرده در هفته های آتی باید برای فرار از سقوط بجنگد.

دیدگاه‌ها