کد خبر : 1552155 | 17 شهریور 1397 ساعت 09:16 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش خبرنگار ورزش سه از دربی آذربایجان؛

حریف پرسپولیس در تبریز جنجال‌ساز شد!

تیم نود ارومیه مصاف قعر جدولی های لیگ یک را با تساوی به پایان رساند اما آن چه که بیشتر از این نتیجه به چشم آمد، جنجال های کنار زمین بود.

حریف پرسپولیس در تبریز جنجال‌ساز شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم نود ارومیه، همان تیمی است که فصل گذشته با نام ماشین سازی تبریز در لیگ آزادگان شرکت داشت اما پس از انتقال سبزها به لیگ، این تیم نیز به ارومیه داده شد تا این شهر منطقه آذربایجان هم یک سهمیه لیگ یکی داشته باشد. آن ها در جام حذفی نیز با قرعه پرسپولیس روبرو شدند تا کارشان برای صعود به مرحله بعد بسیار سخت باشد.

 

دیروز در ورزشگاه اختصاصی باشگاه شهرداری تبریز، نماینده ارومیه میهمان شهرداری بود و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ابتدا نماینده ارومیه بود که دروازه شهرداری را با ضربه محمد عبادزاده گشود اما در ادامه احمد امیر کامدار موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

 

اما آنچه که بیش از نمایش دو تیم در مستطیل سبز به چشم آمد، حواشی اطراف زمین بود که گزارش اختصاصی ورزش سه از این اتفاقات را در زیر می خوانید.

 

* نیمه نخست بدون هیچ اتفاق و جنجال خاصی به پایان رسید اما در اواسط نیمه دوم، مصدومیت محمد عبادزاده گلزن تیم نود ارومیه، آغاز یک جنجال بزرگ بود. او در حالی مصدوم شد که هواداران تیم تبریزی اعتقاد داشتند هدف این بازیکن، اتلاف وقت است و به همین دلیل نسبت به عبادزاده معترض شدند. هافبک راست پای نود دقیقا کنار خط طولی روی زمین افتاد و علی رغم اصرار بازیکنان شهرداری، با پای خودش بیرون نرفت تا این که با برانکارد او را جابجا کردند!

 

1334596

 

1334595

 

* پس از آن سرپرست تیم ارومیه اعتراض هایی شدید علیه داور مسابقه انجام داد و قاضی میدان در نهایت تصمیم به اخراج سرپرست تیم میهمان گرفت. اما او در حالی که هواداران به شدت علیهش شعار می دادند، زمین را ترک نکرد و داور نیز بازی را از سر نگرفت! استدلال داور در اخراج این فرد، توهین به کمک داور مسابقه بود اما سرپرست ارومیه این موضوع را تکذیب می کرد. علی اصغر مومنی (داور) بارها از سرپرست نود درخواست کرد که به بیرون برود اما او به سراغ داور رفت و به نظر قصد مذاکره داشت.

 

1334597

 

1334598

 

1334599

 

فرد اخراجی حدود 10 دقیقه در کنار میدان ایستاده بود و بیرون نمی رفت تا این که سرانجام تصمیم به این کار گرفت اما در بیرون زمین با هواداران شهرداری تبریز درگیر شد و مسئولان برگزاری مسابقه رضایت دادند سرپرست تیم نود به زمین بازگردد!

 

 

1334571

 

* در همین حین و در بحبوحه درگیری بین طرفین، داور تصمیم به اخراج یکی از بازیکنان تیم نود ارومیه گرفت. بازیکنان تصور می کردند به دور از چش داور می توانند با هم درگیر شوند و از خجالت هم در بیایند اما مومنی با استفاده از اطلاعاتی که کمکش به او داده بود، یک نفر را اخراج کرد.

 

1334603

 

1334602

 

1334601

 

* واکنش وحید بیات لو سرمربی تیم نود ارومیه به تصمیمات داور و اتفاقات داخل زمین بسیار جالب و شاید عجیب بود. او بارها به داور مسابقه گفت: «به نفع میزبان سوت زدید»! که این جمله با واکنش های تند قاضی میدان روبرو می شد. علاوه بر این، در یک صحنه کاملا ساده بیات لو به شدت علیه قضاوت مومنی موضع گیری کرد که این داور جوان به سراغش آمد و با اعتراضی تند غائله را ختم به خیر کرد. در پایان بازی از سرمربی نود پرسیدیم در ورزشگاه آزادی هم آیا می تواند این طور اعتراض کند و آیا او می داند چنین اتفاقاتی در آزادی ممکن است به نفع خود و تیمش نباشد؟ او گفت: فکر نمیکنم در بازی با پرسپولیس داوری انقدر جهت دار باشد!

 

 

 

دیدگاه‌ها