کد خبر : 1552276 | 17 شهریور 1397 ساعت 15:36 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

همامی هم به دفتر باشگاه می‌رود

مذاکرات آرام طبع و سرخ‌ها در باشگاه پرسپولیس

محمد امین آرام طبع به باشگاه پرسپولیس رفت تا در فاصله چند ساعت مانده به اتمام مهلت AFC آخرین مذاکرات را با قرمزها انجام دهد.

مذاکرات آرام طبع و سرخ‌ها در باشگاه پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، آرام طبع که در لیگ شانزدهم یکی از بازیکنان پرسپولیس بود، از جمله جدی ترین طلبکاران قرمزها به حساب می‌آید. گفته می‌شود طلب او ۲۲۰ میلیون است و دفاع چپ سابق پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به بخشش این مبلغ نیست. اما پا در میانی مهدی تاج باعث شده تا وضعیت به شکل دیگری تغییر پیدا کند و آرام طبع نیز به باشگاه پرسپولیس برود. او هم اکنون در دفتر باشگاه است و مذاکرات نهایی برای توافق بر سر پرداخت این بدهی را انجام می‌دهد و احتمالا مشکل آرام طبع حل خواهد شد.

 

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که مسعود همامی دروازه بان سابق تیم پرسپولیس هم امروز راهی دفتر باشگاه می‌شود تا مسئله او نیز حل و فصل شود. در این بین هنوز صحبتی از سوی تاج با علی دایی نشده و باید دید در ساعات باقی مانده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

لازم به ذکر است اگر مشکل بدهی پرسپولیس و استقلال حل نشود، دو نماینده کشورمان که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ حضور دارند، در فصل آینده حضور نخواهند داشت و حذف میشوند. مهلت AFC هم امروز به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها