کد خبر : 1552471 | 18 شهریور 1397 ساعت 12:55 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

درست مثل ملوان؛

سیاه جامگان هم 6 امتیاز کسری دارد

تیم فوتبال سیاه جامگان که این روزها اصلا شرایط مناسبی از لحاظ مالی ندارد، در جدول رده بندی هم مانند ملوان بندرانزلی 6 امتیاز کسری دارد.

سیاه جامگان هم 6 امتیاز کسری دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رقابت های فصل جدید لیگ برتر را طبق حکم فیفا با 6 امتیاز کسری آغاز کرد ولی دو برد و دو تساوی در 4 هفته ابتدایی سبب شده تا این تیم با کسب 2 امتیاز شرایط خوبی در جدول پیدا کند و در صورت ادامه همین روند می تواند در هفته های آتی خود را به جمع مدعیان اضافه کند.


علاوه بر ملوان بندرانزلی دیگر تیمی که با کسری امتیاز رقابت های فصل جدید لیگ یک را آغاز کرد، سیاه جامگان بود که طبق حکم فیفا 3 امتیاز منفی در شروع رقابت های داشت و با برد هفته دوم مقابل خونه به خونه توانست این کسری را جبران کند؛ اما این پایان مشکلات این باشگاه در لیگی یک نبود و پس از شروع مسابقات بار دیگر فیفا به دلیل عدم پرداخت بدهی بازیکنان خارجی این باشگاه را با سه امتیاز منفی جریمه کرد تا این تیم هم مانند ملوان با 6 امتیاز منفی در جدول جریمه شود.


البته برخلاف ملوان که 4 دیدار انجام داده و 2 امتیاز کسب کرده است، تیم سیاه جامگان در هفته اول مقابل نفت باید به میدان می رفت که با خروج این تیم از جدول امتیازی برای نماینده مشهد محسوب نمی شود. شاگردان زوهانی در ادامه یک پیروزی و دو شکست را تجربه کرده اند و با احتساب نتایجی که به دست آورده اند، همچنان با سه امتیاز منفی رتبه انتهایی جدول مسابقات را به خود اختصاص داده اند.


تیم سیاه جامگان این روزها اصلا شرایط خوبی ندارد و در صورتی که اسپانسری برای حمایت از این تیم پیشقدم نشود، به احتمال فراوان مانند نفت شاهد خارج شدن و انحلال این تیم هم خواهیم بود.

دیدگاه‌ها