کد خبر : 1552970 | 20 شهریور 1397 ساعت 13:06 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرور آخرین حضور در تاشکند

روزی که ترس ایرانی‌ها از بنجامین ریخت

آخرین دیدار تیم ملی در تاشکند، سومین بازی ملی پوشان در مرحله دوم بازی های مقدماتی جام جهانی است. دیداری که بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی به قضاوت آن پرداخت.

روزی که ترس ایرانی‌ها از بنجامین ریخت

به گزارش "ورزش سه"، پانزدهم مهرماه سال 95 تیم ملی برای انجام سومین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی روبروی ازبکستان ایستاد. شاگردان کی روش که پیش از آن دیدار به یک پیروزی برابر قطر و یک تساوی برابر چین دست پیدا کرده بودند در این بازی توانستند با برتری کامل به حریف خود به هفتمین امتیاز این دوره از بازی ها دست پیدا کنند.

 

1335402


هیجان بالای شاگردان کی روش برای رسیدن به گل در این دیدار باعث شد تا آنها از اولین دقایق بازی راه دروازه حریف را در پیش بگیرند در نهایت پیش از پایان بازی در نیمه اول به هدف خود برسند. در دقیقه 29 این بازی حرکتی دیدنی و تکنیکی وحید امیری پشت محوطه جریمه حریف با خطای مدافع ازبک فرصت خوبی در اختیار ایران قرار داد.

 

1335404


پس از آن ارسال دیدنی شجاعی از روی ضربه ایستگاهی با پرواز به موقع سیدجلال حسینی یکی از بهترین فرصت های ایران را تبدیل به گل کرد تا اردوی ایران غرق در شادی شود. هر چند در نهایت ملی پوشان توانستند با همین یک گل مدافع میانی خود به برتری و سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند اما تا دقایق پایانی بازی توانستند بازی هجومی و خوبی از خود به نمایش بگذارند تا علاوه بر کسب سه امتیاز، در ارائه یک بازی چشم نواز از حریف خود نیز برتر باشند.

 

1335403


یکی از نکات جالب این بازی در معرفی نام داور بود. در حالی که ایرانی ها به دلیل اتفاقات جام ملت های آسیا در استرالیا دل خوشی از بنجامین ویلیامز نداشتند کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی تعجب برانگیز برای قضاوت این دیدار مهم نام بنجامین ویلیامز را اعلام کرد. تصمیمی که اعتراض های بسیاری را به همراه داشت اما در نهایت با ادامه قضاوت  این داور بازی با برتری ایران به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها