کد خبر : 1553040 | 20 شهریور 1397 ساعت 17:53 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ کس گل دادن من را ندید

اعتراض دست نشان به محمد حسین میثاقی

نادر دست نشان سرمربی مس کرمان به شوخی های محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال 120 و استفاده از موضوع داور چهارم واکنش نشان داد.

اعتراض دست نشان به محمد حسین میثاقی 

به گزارش "ورزش سه"، دست نشان که فصل گذشته زمان هدایت ملوان انزلی عامل کسب تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را داور چهارم دانسته بود و در دیدار هفته چهارم تیمش مقابل اکسین در رختکن با این داور جیرفتی آشتی کرد. او در مورد این آشتی به ورزش سه می گوید: آشتی کردن من با داور چهارم دیدار فصل گذشته ملوان ـ نفت مسجدسلیمان که در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول در همان سال گذشته و در دیدار با فجرسپاسی رقم خورد و آنجا من از دل ایشان این دلخوری را پاک کردم اما متاسفانه هیچ کس توجهی به آن نکرد. البته این دست اتفاقات در بازی های حساس طبیعی است و من هیچ توهینی به او نکردم و فقط گفتم که داور چهارم باتوجه به فشاری که هواداران روی او ایجاد کرده بودند تیم را تحت فشار گذاشت و برای همین بازی 2 ـ صفر برنده را با نتیجه 2 ـ 2 به پایان رساندیم. 


وی افزود: بعد از آن نتیجه ای که آخر بازی برای ما رقم خورد و بحثی که انجام شد گفتم این داور چهارم بود که در انجام وظایفش درست کار نکرده بود، که از این صحبت من فیلمی تهیه شده بود و به نمایش گذاشته شد. خیلی برنامه های تلویزیونی از این موضوع به نفع خودشان استفاده کردند علی الخصوص آقای میثاقی که بدشان نمی آمد بنده را زیر سوال ببرند. چطور صحبت من را دیده بودند اما گل دادنم در بازی با فجر را ندیده بودند؟! 


او در ادامه گفت: از آنجا که ایشان جیرفت هستند در این بازی وقتی در ورزشگاه حضور پیدا کردند به رختکن آمدند و من بار دیگر از ایشان بابت صحبت هایمان در دیدار فصل گذشته از ایشان دلجویی کردم و پس از عکس یادگاری که با یکدیگر انداختیم آن را در صفحه اجتماعی ام گذاشتم تا دیگر آن موضوع از نظر همه تمام شده باشد و  همه آن دعواها پایان یافت.


دست نشان در رابطه با شکست تیم اکسین و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول هم می گوید: بازی واقعا سنگین و حساس بود، تیم اکسین از هر نظر مجهز بود، کادرفنی، بازیکنان، نیمکت همه حرفه ای و لیگ برتری و بسیار باتجربه هستند؛ تنها چیزی که ما را نسبت به حریف برتر کرد و توانستیم از آن استفاده کنیم و تیم اکسین را شکست دهیم سرعت دادن به بازی بود.

ما با صحبت هایی که قبل از بازی داشتیم سرعت آنها را گرفتیم و توانستیم در همان شرایط 2 گل وارد دروازه آنها کنیم البته به نظرم حداقل 3 گل را هم به آنها نزدیم. بچه های ما با این پیروزی نشان دادند راه بزرگ شدن و قهرمان شدن را یاد گرفته اند و ان شالله بتوانیم در ادامه هم این کار را با تلاش و پشتکار بیشتر به سرانجام برسانیم. 


وی تصریح کرد: درست است دوم جدول هستیم ولی الان جدول چیزی را مشخص نمی کند و ما باید بازی به بازی جلو برویم و مطمئنا هیچ تیمی به راحتی و بدون تلاش نمی تواند قهرمان شود بخصوص امسال که رقبای زیادی در لیگ حضور دارند که می توانند سد راه پیروزی هر تیمی باشد. به نظرم اگر تلاش کنیم و دقت کنیم و استمرار داشته باشیم می توانیم موفق باشیم.


سرمربی مس در پایان در خصوص حریف جام حذفی شان می گوید: باز هم می گویم که جام حذفی برای ما یک دیدار تدارکاتی است و ما به این خاطر که بچه هایمان در شرایط مسابقه بمانند در این تورنمنت شرکت کرده ایم. البته ما با تمام قوا شرکت نمی کنیم و به نحوی بازی خواهیم کرد که بازیکنانمان اذیت نشوند.

دیدگاه‌ها