کد خبر : 1553143 | 21 شهریور 1397 ساعت 10:07 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

علیاری: دوست دارم در بازی رسمی هت تریک کنم

هدف پارس جنوبی در جام حذفی فینالیست شدن است

مهاجم تیم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری مقابل پیکان گام محکمی برای رسیدن به فینال جام حذفی بردارد.

هدف پارس جنوبی در جام حذفی فینالیست شدن است

مجید علیاری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با پیکان در جام حذفی بیان کرد: خداراشکر شرایط خوبی داریم. تمرینات خوب و منظمی را انجام می دهیم. دو بازی دوستانه مطلوب و پرفشار هم داشتیم تا از شرایط مسابقه دور نمانیم. وضعیت مطلوبی داریم و تقریبا آماده هستیم تا مقابل پیکان بازی خوبی به نمایش بگذاریم.


او که در بازی دوستانه تیمش مقابل مقاومت تهران هت تریک کرد، گفت: در بازی های دوستانه نتیجه اهمیتی ندارد. من به عنوان یک بازیکن همواره تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم و حالا خداراشکر که در این بازی دوستانه هم 3 گل زدم. البته که دوست دارم برای تیمم گل بزنم و مفید باشم اما موفقیت تیم اهمیت بیشتری دارد. امیدوارم این روند را در بازی های رسمی نیز ادامه دهم و بتوانم با گلزنی گامی مثبت برای موفقیت تیمم بردارم.


مهاجم پارس جنوبی درباره ترافیک موجود در خط حمله تیمش و اینکه هیچ بازیکنی از جایگاهش در ترکیب اصلی مطمئن نیست، بیان کرد: همینطور است. ما بازیکنان خوبی را در پست های وینگر و مهاجم داریم. همه با هم برای موفقیت پارس جنوبی تلاش می کنیم و واقعا تفاوتی ندارد چه کسی بازی کند. آقای تارتار همیشه ثابت کرده هر بازیکنی بهتر کار کند، به زمین می رود و ما هم مطمئن هستیم که آماده ترین ها در زمین قرار می گیرند.


علیاری درباره شرایط تیمش در بازی با پیکان اظهار داشت: پیکان تیم خوبی است. آنها هم مثل پارس جنوبی ثبات خوبی در بحث کادرفنی داشته اند. البته پیکان نسبت به سال قبل تغییرات زیادی نداشته اما ما شرایط مان برعکس بود. با این حال به زمین می رویم تا بتوانیم با دست پر خارج شویم. برای بردن بازی خواهیم کرد و امیدوارم خدا کمک کند تا این نتیجه را به دست آوریم.


وی درباره اهداف تیمش در جام حذفی افزود: جام حذفی فرصت خوبی است تا با 4، 5 بازی شما بتوانید به فینال برسید و سهمیه آسیایی بگیرید. البته که کار سخت است اما باید از همین مرحله اول محکم گام برداریم و برای بالا رفتن تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها