کد خبر : 1553222 | 21 شهریور 1397 ساعت 12:34 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی با محرمی نیوفیس (عکس)

کارلوس کی روش در اولین بازی تیم ملی بعداز جام جهانی با میدان دادن به برخی بازیکنان جوان فضا را برای حضور آن ها در جام ملت ها بازتر کرد.

تیم ملی با محرمی نیوفیس (عکس)

به گزارش" ورزش سه" صادق محرمی سرانجام توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت و دربازی برابر ازبکستان به میدان رفت. مدافع راست 22 ساله تیم دیناموزاگرب که در سرشناس ترین تیم کرواسی نیز روزهای خوبی را سپری می کند بعد از دوسال درخشان در لیگ برتر شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا کرد. محرمی در 6 بازی ابتدای فصل دیناموزاگرب در 5 بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و یک پاس گل هم در هفته چهارم به همتیمی هایش داد.

 

1335653


او فصل قبل نیز یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس و لیگ برتر ایران بود و توانست در مجموع 32 بازی در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته و 3 پاس گل هم بدهد. آمادگی او به حدی بود که برانکوایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس توانست به راحتی قید رامین رضاییان را بزند.  روند رشد صادق محرمی در این سال ها روندی کاملا مثبت و موفقیت آمیز بوده است. او در بیست سالگی از ملوان به پرسپولیس پیوست آن هم در حالی که برانکو و باشگاه با رامین رضاییان دچار چالش بودند. او خیلی زود توانست به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کرده و در لیگ هفدهم بازیکن اصلی پرسپولیس باشد. تکنیک، سرعت و قدرت دوندگی بالای از او یک بازیکن آینده دار ساخته هرچند یکی از نقاط ضعفش ارسال ها است که احتمالا با حضور در فوتبال اروپا حل خواهد شد.


درخشش او در پرسپولیس اما همزمان با حضور ثابت رامین رضاییان در ترکیب تیم ملی و بازی های خوب وریا غفوری در استقلال بود ضمن این که کی روش برای جام جهانی به دلیل شرایط مسابقات ترجیح داد خانزاده را به عنوان دفاع راست ذخیره به روسیه ببرد. اما با آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی برای رقابت های جام ملت های آسیا کی روش چند بازیکن جوان و جدید را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که صادق محرمی هم یکی از آن ها بود.

 

1335652


او در نیمه دوم بازی تدارکاتی برابر ازبکستان محرمی را به جای وریا غفوری به میدان فرستاد و او نیز با نمایش خوبش در این مسابقه نشان داد می تواند یکی از مسافران تیم ملی در سفر به جام ملت های امارات 2019 باشد. او به دلیل دو سال بازی در پرسپولیس و کسب دو عنوان قهرمانی لیگ و بازی در بالاترین سطح باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا وهمچنین حضور در لیگ کرواسی با تیم دیناموزاگرب در عین جوانی بازیکنی باتجربه به شمار می آید.


او در حالی لباس تیم ملی را به تن کرده که پیش از این تیم ملی ایران نیز یک بازیکن بزرگ همنام او داشته است. مجتبی محرمی مدافع چپ فوق العاده پرسپولیس در دهه های شصت و هفتاد یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی تیم ملی بود و حالا صادق محرمی با همین نام فامیلی در پست مخالف در دفاع راست و البته با خصوصیات اخلاقی متفاوت در تیم ملی حضور دارد.


اولین بازی ملی صادق محرمی در برابر ازبکستان با یک برد خوب و در زمین حریف همراه بود و نمایش او می تواند باعث شود تا کی روش در برنامه تغییراتش برای جام ملت های آسیا از او بیشتر استفاده کند.

دیدگاه‌ها