کد خبر : 1553371 | 21 شهریور 1397 ساعت 22:15 | 77.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید با نیمکت نساجی برخورد می شد

نقد داوری جنجالی رضا کرمانشاهی ـ سعید مظفری‎زاده

سعید مظفری زاده داور بین المللی سابق فوتبال ایران به نقد داوری رضا کرمانشاهی در پایان مسابقه پرسپولیس ـ نساجی پرداخته است.

نقد داوری جنجالی رضا کرمانشاهی ـ سعید مظفری‎زاده

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده کارشناس داوری ورزش سه قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی پرسپولیس ـ نساجی را به جا ارزیابی کرد و تنها ایرادی که به این داور گرفت کنترل اعتراضات دو تیم در طول بازی بود.


کارشناسی بازی پرسپولیس ـ نساجی را از نگاه مظفری زاده در زیر بخوانید:
* دقیقه 3 شوت مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه به دست مدافع نساجی برخورد کرد که با توجه به شرایط طبیعی بدن و نحوه برخورد توپ با دست دستور رضا کرمانشاهی داور باتجربه این مسابقه برای ادامه بازی کاملا درست بود.


* در دقایق پایانی نیمه اول بازی پر برخورد و تا حدودی خشن دنبال شد که داور مطابق قانون در چند مورد از کارت زردش استفاده کرد و بازیکنان خاطی را جریمه کرد.


* در دقیقه 65 تکل بی ملاحظه علی شجاعی بازیکن نساجی روی کمال کامیابی نیا مستحق کارت زرد بود که کرمانشاهی به درستی و مطابق با قانون بازیکن خاطی را جریمه کرد و اعتراض بازیکنان و کادرفنی نساجی به دومین کارت زرد این بازیکن بی مورد بود.

 

 


* نکته ای که باید به آن اشاره کنم اعتراضات زیاد و بی نظمی بود که از طرف نیمکت نساجی در طول مسابقه و خصوصا در این صحنه شاهد بودیم که برخورد ضعیف داور سبب شد تا دقایق پایانی این اعتراض ها ادامه داشته باشد و حتی در دقایق پایانی دیدیم که نیمکت پرسپولیس هم در قبال تصمیمات داور شروع به اعتراض کردند.


* داوران باید در جریان باشند که به هیچ وجه نباید نیمکت نشینان و بازیکنان در کار آنها دخالت کنند و تصمیمات آنها را زیر سوال ببرند. باید بسیار جدی تر با آنها برخورد کنند.


* در پایان مسابقه کمال کامیابی نیا در محوطه جریمه با بی احتیاطی با بازیکن نساجی که توپ را در ابتدا در محوطه جریمه زده بود برخورد کرد و تصمیم داور درست بود و اعتراض برانکو به آن بی مورد بود.

دیدگاه‌ها