کد خبر : 1553892 | 24 شهریور 1397 ساعت 12:53 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

امری: باید شخصیتمان را مقابل نیوکاسل به رخ بکشیم

اونای امری، سرمربی آرسنال از بازیکنانش خواست تا شخصیتشان را در دیدار مقابل نیوکاسل به رخ بکشند.

امری: باید شخصیتمان را مقابل نیوکاسل به رخ بکشیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امری امروز راهی نیوکاسل خواهند شد تا در سنت جیمز پارک مقابل شاگردان بنیتس صف آرایی کنند. آرسنال تا به اینجا دو شکست و دو پیروزی به دست آورده و سعی می‌کند روند رو به بهبود خود را ادامه دهد و امری از توپ‌چی ها خواست در این دیدار، شخصیت تیمشان را به نمایش بگذارند.

 

 

1330613

 

 

امری گفت:" من بنیتس را می‌شناسم. او مربی رقابتی است و تیم‌هایش هم معمولا رقابتی هستند. او اولین مربی اسپانیایی است که در انگلیس کار کرده و لیگ برتر را می‌شناسد. او با تیم‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته که بالاترین آنها لیورپول است. ما باید در زمین نمایش بهتری داشته باشیم و شخصیت و تفکراتمان را به رخ بکشیم. می‌خواهیم نسبت به بازی قبلی مقابل کاردیف بهتر باشیم ولی نتیجه ای مشابه یعنی پیروزی کسب کنیم."

 

امری درباره اهمیت لیگ اروپا گفت:"اینکه تیم‌ها با قهرمانی در لیگ اروپا به چمپیونزلیگ می‌رسند، کلید افزایش کیفیت و اهمیت این رقابت هاست. منچستریونایتد هم با قهرمانی در این رقابت ها به چمپیونزلیگ رسید. سال گذشته، این رقابت ها برای آرسنال خیلی خیلی مهم بود. ما در نیمه نهایی مقابل اتلتیکو شکست خوردیم. لیگ اروپا می‌تواند خیلی اثربخش و مهم باشد."

 

دیدگاه‌ها